fredag den 24. februar 2017

MEGET lang tid siden sidst

Og det er der en grund til, der er skat rigtig mange ting i mit liv de sidste år.

Jeg startede, som jeg skrev i mit sidste indlæg, op i et flexjob i2015 og siden er det gået rigtig meget fremad for mig...  Men den største grund til, at jeg ikke har haft så meget overskud til at blogge er her:


Lige nu udlever vi nemlig vores (eller nok aller mest min) største drøm. Vi har pakket rygsækken og er taget afsted, 3 måneder til det fantastiske Australien - bare mig og mine 3 poder.

Turen har været en drøm i mange, mange år og i støbeskeen de sidste par år. Jeg har brugt en del krudt på at forberede, læse, finde steder og booke turen, så derfor er mange andre ting blevet tilsidesat.
Men nu står vi endelig midt i det..... og SIKKEN en oplevelse, vores liv i 3 måneder er pakket ned i en rygsæk, vi går i det samme tøj MANGE dage men vi er SÅ ligeglade for det her....
DET ER SÅ KÆMPE FEDT

Du er velkommen til at følge os, det er lige her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar