torsdag den 30. april 2015

Nu juler vi altså ikke mere .....

Og har også holdt pause med det der julning siden julen 2013, men der er har været fuld drøn på og min manglende aktivitet her inde, skyldes nok aller mest, at der har været livlig aktivitet for både mit og børnenes vedkommende.

Vores hverdag er gået fra at være "Vi skal igennem denne skilsmisse" til at blive helt almindelig hverdag, som vi faktisk alle sammen stor-trives i. Vi har alle stadig vores op- og nedture, men først og fremmest så hygger vi os, griner og har gang i små som store projekter.

Vi har det med andre ord Rigtig Godt i Idyl :) 
Et godt udgangspunkt for os alle, det giver en ny form for energi og et dejligt mentalt overskud.

- og så har Idyl jo fået et nyt familie-medlem.... han hjælper i hvert fald også på de lidt triste dage og får hele tiden det store smil frem på alles læber, for dem der ikke følger mig på instagram...

Lad mig præsentere jer for vores lille kæledægge 
Alfred

Vi hentede Alfred sidste år i sommerferien, og selv om der nogle gange er MEGET livlig aktivitet her i huset, så er der vist ingen af os der vil bytte ham for alverdens guld.
 Alfred er en Welsh Corgi - han syner måske ikke så stor, men hans ego er KÆMPE 

Efter disse billeder kan der vist ikke herske nogen tvivl om, hvorvidt Alfred er elsket.

Meeeeeeen det er ikke lutter lagkage det hele, nujhhhh der kan være gang i ham, og bliver han ikke aktiveret, så bruger han krudtet på ballade.... 
Til gengæld så tror jeg ikke der er nogle der kan få os alle sammen til at hyle af grin som Alfred kan, så han er hverken til salg eller bytning :) :) :) 
 - selvom mor godt kan være MEGET træt 

2 kommentarer:

  1. Så hyggeligt at høre om jeres familieforøgelse og at det går godt i Idyl Huset.
    Jeg ønsker jer en dejlig forlænget weekend.

    SvarSlet
  2. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvarSlet