tirsdag den 3. september 2013

Jeg har haft børnene med på arbejde

Jeg er i øjeblikket i praktik hos Multitryk-Fyn, en lille enkeltmandsvirksomhed, hvor der er masser af plads til MIG, mine kreative ideer, små badutspring og ikke mindst, alle mine begrænsninger, som jeg desværre nok aldrig kommer af med, men i stedet skal lære at leve med... også i arbejdsøjemed. 

Hos Multitryk-Fyn laver vi alt muligt tryk til t'shirts, paraplyer, tasker, sportstøj, bannere, plakater og meget mere.

Jeg havde under lockouten børnene med lidt på skift, og det kom der et helt nyt koncept ud af nemlig:

MY OWN DESIGN

Børn kan i efterårsferien komme ind og være med til at designe deres egen t'shirt. 
I går havde vi generalprøve på det nye koncept, Idyl-børnene var prøvekaniner :)

Vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag og kreativiteten fik frit spil.




3 stk. helt Unikke t'shirts som Idyl-børnene selv har designet, klippet og presset



Et af mine projekter har været at lave en Facebook-side til Multitryk-Fyn, et ønskeprojekt fra min side, da jeg jo elsker at nørkle med sådan noget :) 


Du kan give mig en STOR hjælpende hånd ved at gå ind på siden og LIKE ;o)
du finder os her: Multitryk-Fyn på Facebook
(nu skulle linket meget gerne virke, tak for hjælpen Lis ;)

Jeg sørger jævnligt for at opdatere siden og er med til at finde på nye ting. 
Lige om lidt kommer der blandt andet pakker med mindre stykker stryge-folie i forskellige farver til salg, så det er værd at holde øje ;o)

3 kommentarer:

  1. linket til FB virker ikke .....
    sikken en god ide til ungerne i efterårsferien ....
    hilsen Lis

    SvarSlet
  2. Kære Jill

    Du har vundet en foto bog hos mig, men fristen for at få den er desværre udløbet, men jeg vil give dig endnu en chance til imorgen Lørdag d 21/9-2013

    Knus Susi

    SvarSlet