mandag den 26. august 2013

Monopol, er ikke mig... Et indlæg om noget så kedeligt som EL-priser!!!


Jeg ved godt at dette her måske oser langt væk af at være et sponsoreret indlæg, men det er det ikke.
Det er ganske enkelt mig, der prøver på at trodse et, næsten, monopolt marked :)

Jeg er ikke ret begejstret for min el-regning. Især ikke, når jeg går min regning igennem og læser linje efter linje af afgifter.....
Ikke at jeg vil belemre jer med min økonomi ;) men jeg bliver lidt mærkelig til mode, når jeg ser at min el koster omkring 700-800 kr.
Og der så lige bliver smækket 1800 oven i, af de såkaldte afgifter (dem kan jeg desværre ikke gøre ret meget ved)

Men så er det rart at der er NOGET, man kan gøre LIDT ved!!!

Jeg har tidligere skiftet til OK-el. Det er stadig min gamle udbyder der sender mig strøm, men opkrævningen komme fra OK. 
Det er samme måler og strømmen, mærker jeg ingen forskel på :)
Jeg er jo altså ikke til monopolistiske markeder og jeg tror på at mange bække små.... vil kunne gøre en forskel....

Og hvem ville ikke gerne kunne have lidt mere til ham her???

Jeg tror på at, hvis flere af os trodser de store selskaber, og i stedet vælger at "handle" gennem indkøbsforeninger, så kan vi alligevel gøre en forskel og have lidt mere indflydelse på fremtidens el-priser....

Kom med i min lille kamp!!!!
der skal kun en lille opringning til,  så klare din nye leverandør alt arbejdet 
og du spare muligvis penge :)
- det er da nemt.

Jeg har lige fundet et par link som måske kunne hjælpe dig på vej:

OK, udbyder billig el og tilmed den første måneds elforbrug gratis, du kan finde dem her
Jeg er, i skrivende stund, ved at skifte til Energi Fyn, de tilbyder nemlig en fastpris aftale, som løber helt frem til dec. 2014 og som er nogle ører under OK, Deres hjemmeside finder du her:

 Kunne du finde på at skifte, og være med i kampen???




Ingen kommentarer:

Send en kommentar