torsdag den 11. juli 2013

Til vores Oldemor

I dag kunne det have været vores oldemors (børnenes oldemor) fødselsdag, men efter kortere sygdom, fløj hun i tirsdags op og fandt sin stjerne.

Børnene og jeg nåede heldigvis at få sagt farvel, vi nåede at besøge hende på en af hendes gode dage og vi havde taget et smukt billede med af Idyl-børnene, de havde hver skrevet deres navn på billedet så hun på den måde kunne huske dem.
Det var rørende at se en ellers så kraftfuld dame ligge og være helt afmagtet, men jeg tror det var godt for både børnene og jeg, vi var slet ikke i tvivl om at Olde ville få det meget bedre når hun på et tidspunkt fik lov at komme her fra..... 
Hun har nu fået ro og jeg er sikker på at hun trives fra hendes stjerne, hvor hun stadig kan følge os alle her nede.

Her til aften har lysene været tændt til ære for hende

Tillykke med fødselsdagen kære Olde
 

3 kommentarer:

  1. Et varmt tillykke til jeres kære Olde på sin udvalgte stjerne ... En dejlig lille historie, trods det ellers så triste budskab.
    *Varmt knus* til jer ... og *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Sidder med tårer i øjnene ved at læse din historie. Selvom det er det bedste, så er det stadig hårdt.
    Men sød ide med at tænde lys på hendes fødselsdag. Den tror jeg at jeg vil tage til mig. For det er ikke altid at jeg kan nå på kirkegården til min farmor og morfars fødselsdag pga lang køretur.

    Blogger-kram herfra.

    SvarSlet
  3. Kære Jill
    Jeg sendte jer en tanke i onsdags og sender endnu en nu ...
    Go' ide med lysene ...
    Knus herfra

    SvarSlet