tirsdag den 23. juli 2013

Fantastiske, dejlige LÆSØ #1

Hjemvendt efter 4 helt fantastiske dage på Læsø, i godt selskab med gode venner....

Vi har alle 4 nydt dagene i stride strømme, livet på Læsø er som at komme mange år tilbage, og det er som om der værnes om "tiden", det ser ikke umiddelbart ud til at folk på Læsø er ramt af stress, livet går sin gang, det kan man da ikke andet end falde for :o)

Det er lidt ved et tilfælde, at vores ferie blev på Læsø. Mellemste Idyl-barn's har en allerbedstekammerat, som tilbringer det meste af sommeren på Læsø i sommerhus sammen med hans mor og far. Kammeraten syntes det var MEGET lang tid at skulle tilbringe ALENE!!!!! uden sin bedste kammerat, så derfor blev der spurgt om Victor kunne tænke sig at komme med en uges tid.... ja vi kunne da sådan set komme alle sammen, hvis vi havde lyst!!! og det havde vi, sagde Clara ;o)

Sådan endte vi altså på Læsø :)

Det er absolut ikke sidste gang at vi har tilbragt ferien på denne skønne Ø, jeg tror at Læsø er en Ø man falder pladask for eller også kan man ikke komme hurtigt nok derfra, der er vidst ikke rigtig noget midt imellem. Altså heller ikke for de kære venner vi besøgte som denne sommer tilbringer deres 20. år på Ø'en. Jeg er ret sikker på vi bliver lidt som dem, vi havde i hvert fald ikke travlt med at komme hjem, og 4 dage var bare ALT for lidt.

Jeg vil ikke spare jer for billeder, ej heller for flere indlæg om Læsø, der er SÅ mange ting at berette om, så det er der slet ikke plads til i dette indlæg ;o)



Jeg glæder mig allerede til at skulle vise jer MEGET mere ;o)

3 kommentarer:

  1. Skønt med gode venner - hvor er I heldige :0) Efter billederne at dømme, ser det ud som om I har det fantastisk!
    Glæder mig til at se flere billeder.. Idag skal jeg og ungerne herhjemme en tur på stranden - farmanden har ikke ferie endnu..

    God dag til dig
    KH

    SvarSlet
  2. Ser rigtig hyggelig ud. Dejligt med sådan et tilbud:0)

    SvarSlet
  3. Spændende! Det er jo ikke så tit, man bare-sådan-lige kommer forbi de små, danske øer! Kan godt forstå, I nød det!
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet