fredag den 7. juni 2013

Uhmmmm sommer.....

med alt hvad dertil hører :)

Knægtetur i Verdens flotteste sommer-bil
Selvfølgelig med bløde sommerhatte i bagruden. En kær ven syntes mine drenge skulle med på en herre-tur, hvor jeg ÆÆÆÆÆÆLSKER gode venner :)
Min smukke... lidt overgroet ;) have i fuldt flor


Sommerkrukker og blomster på terrassen

Min absolut yndling blandt stedmoder-blomster

Madlavning i bar mave...... bare rolig det gælder kun børnene!!!!!!
Og sidst men ikke mindst, ungernes blomsterblanding, der næsten........... dufter af parfume - jeg husker selv disse tider med produktion af blomster-parfume som var det i går :)  :)  :)
Rigtig dejlig sommer-fredag til jer alle

1 kommentar:

  1. Skønne sommer billeder ;0) og ja jeg synes også godt jeg kan genkalde mig duften af skøn parfume - SMILER!!

    SvarSlet