onsdag den 20. marts 2013

Kære FORÅR, så kom dog og hjælp mig!!!

Uhhhhh, det er næsten ikke til at holde ud mere.... 
 sne, sne og atter sne, der bare har dalet ned hele dagen :( :( :(

Nu mangler jeg RIGTIG meget, at det snart bliver forår. 
Jeg trænger til, at kunne gå ud i haven og plukke mig en smuk buket blomster.
Jeg mangler mine havemøbler på min terrasse.
Jeg mangler alle mine krukker med friske krydderurter, pelargonier, lavendel og hotensia
Jeg vil have noget mere varme, så det igen er hyggeligt at være i kælderen
Jeg mangler det friske pust, som nogle af de første sprøde forårsdage giver en, her ligner efterhånden jeg ved ikke hvad, huset trænger i den grad til en KÆMPE gang forårsrengøring.
Jeg mangler noget varmere vejr, så jeg igen kan stå ude og male mange flere af mine ønske-projekter

OG SÅ MANGLER JEG BARE ENERGI TIL AT KOMME LIDT VIDERE!!!!

BE OM, en eller anden der oppe
PLEASE 
kom nu med det længe ventede forår........

VI SAVNER DIG

Alt imens jeg venter på forår, og på at mit hoved får fortalt resten af min krop, at vi skal lidt videre, 
så vil jeg "plante" næsen i min nyindkøbte, gule Ranunkel
det dufter da altid lidt af frisk forår....

 Og en tur igennem mit billede-galleri hjælper også en smule på humøret og måååååskeeeee det giver en lille smule energi ;o)


2 kommentarer:

  1. Åh, hvor jeg også mangler den energi, som foråret bringer med sig! Jeg tror, jeg siger det højt mindst ti gange dagligt 'jeg oooorker det ikke mere...'

    ;)

    SvarSlet
  2. ja for søren, jeg glæder mig også til forår, farver og mere energi! Skønne blomster du har i haven :D

    SvarSlet