mandag den 11. marts 2013

Jeg øver mig

på at strikke andet end ret og vrang :)
Og jeg har fundet et perfekt projekt til lejligheden


Det er et projekt jeg kan overskue og modsætning til andre større ting, det går jo ikke så stærkt... endnu ;o)

Og så et vink med en vognstang!!!!
Ved ikke om vinket er mest fra Bastian eller idyl-børnene. Bastians nye sækkestol bliver i hvert tilfald flittigt brugt af både børn og hund. 
Jeg tror ikke altid Bastian har lyst til at dele, hvilket han viser på sin egen måde :o)

"hvis du må ligge her.... så må mit hoved også ligge LIGE her"

Det hjalp Clara flyttede sig ret hurtigt efter at have haft en sur hundemund liggende over næsen :) :)
- så kan hun lære det!!!!

Det er nok ved at være på tide at Idyl-børnene får deres egen flyde-pude ;o)

God dag

8 kommentarer:

  1. Such sweet photos and I looove your knitting project!!!!

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Oh and I´m so sorry for leaving so many comments but it took several attempts to comment at all...I think Blogger has been a bit troubled as it kept telling me my connection got interrupted! :(

    SvarSlet
  5. Sød lille projekt. Dejlige børne/hund billeder

    SvarSlet
  6. Hvis du kan strikke den, kan du da strikke det hele ! Herlig hund :)

    SvarSlet
  7. Bamsetøj er små gode sager at øve sig på og Stines design er så fine :)

    SvarSlet
  8. Det er altid godt at øve sig.
    Dejlige billeder og fin blog du har her.
    Rigtig god og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet