fredag den 22. marts 2013

Jeg sidder og lege med photoshop :o)

Jeg er jo, igennem de sidste dage, blevet opmærksom på at vi inden længe mister google reader og dermed en nem og overskuelig måde at holde sig opdateret med de blogs, hvor man er fast læser.....
Tak Bettina for at have korrigeret mig :o) Jeg var i første omgang kommet til at skrive at det er google friends connect der forsvinder :(

Jeg er derfor ligesom rigtig mange andre blogger, sprunget med på Bloglovin. Jeg er bare ikke så vild med deres follw-billeder, så derfor har jeg siddet og syslet lidt med noget jeg syntes passede bedre til min Blog ;o)


Hvis du klikker på billedet, kan du VUPTI VAPTI følge med i, hvad der sker i Idyl via din Bloglovin... det er da smart ;o)

Jeg håber rigtig mange af jer, der læser med her, vil "hoppe" med og følge mig på Bloglovin

Og så fik jeg også lavet en knap til min Pinterest side 
-kig endelig forbi mit Pin-board


Nu kan jeg næsten ikke få stoppet igen, der skal lidt "forårs-oprydning" til på bloggen :) :) :)

Rigtig god fredag til jer, 
håber solen skinner lige så meget hos jer som den gør her

3 kommentarer:

  1. Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at tro på, at Google Friend Connect lukker. Det er da fuldstændig tåbeligt at man kan lave en blog via Google, men man kan ikke følge den via Google. Giver ingen mening !. Har godt set panikken brede sig rundt omrking. De har annonceret at Google Reader lukker, men Friend connect synes jeg ikke jeg kan finde lukker og det er mig bekendt ikke det samme.... eller hyr ?????

    SvarSlet
  2. Hej Jill
    Hvor er de fine ....
    Jeg er absolut heller ikke vild med bloglovin's billeder .... Og jeg kan heller ikke finde ud af det med at
    få det i sidebaren så de der har lyst til fortsat at læse med kan trykke :( ...
    - men en ting kan jeg .... Trykke på din fine "knap" og fortsat følge dig :)
    Knus :) håber vejret har været godt for dig i dag

    SvarSlet
  3. Åh, hvor er de fine. Kunne du tænke dig at lave at fler, måske et par stykker til mig? Jeg er en KO til alt det der tekniske. Har i flere dage forsøgt at logge ind på bloglovin men bekræftelses email kommer aldrig igennem. Måske vi kan lave en bytte handel med et par pakker ( eller ti) Tim Tams. Skriv gerne på email jane@ballenet.dk

    SvarSlet