søndag den 10. marts 2013

For 14 siden...

Var vi på vej på skiferie, jeg  sidder lige og nyder billederne igen.... 
og I får lige sidste dosis "Fantastiske Norge" billeder ;o)
Hvor jeg dog savner det smukke landskab, den blå blå himmel og mine ski!!!!!!!!


Skiinstruktør fra Beitostølen.....ja tøser, man skulle nok have været der ;o)
- jeg havde desværre travlt med at følge efter mine børn på pisterne :( så jeg så det først på facebook da vi kom hjem... mere :( :( :(  
(billedet er lånt fra Beitostølen Aktiv og Skiskole)

I dag sidder vi og luner os inde i varmen, det ser så koldt ud udenfor. Vi nyder vores smukke vintergækker, som vi heldigvis nåede at få plukket ind i går.



Fortsat god søndag

2 kommentarer:

  1. super lækre billeder :)
    og sikke en skiskole tihi
    det er så fine gækker
    knus♥

    SvarSlet
  2. puha, den ferie ville jeg gerne have været med på. Lækker mås :-)

    SvarSlet