søndag den 3. marts 2013

Ahhhh, føler mig som en på 25

Er netop landet på matriklen efter 5 fantastiske dage på ski.... de 25 år kommer af al den friske luft og den smukkeste blå himmel... at dømme efter min krop, ømhed og blå mærker så burde jeg nok have lagt lidt til de 25 :)

Vi har, børnenes far og jeg, gentaget succesen fra sidste år og i år har ikke været en undtagelse. 
Vi har hygget os i stride strømme, med masser af ski, snowboard spil og selvfølgelig en masse dejlig mad, som prikken over i'et.
Endnu engang gik turen til Norge, destinationen hed Beitostølen. Et super sted med masser af muligheder, perfekt til børnefamilier.
Norge, WE LOVE YOU ;o)

Jeg er glad for at solen, i dag, viser sig fra sin bedste forårs-side ellers ville det have været lidt af en "kold tyrker" at komme hjem. Vi har haft det flotteste vejr, den smukkeste udsigt og de fedeste løjper. 

Alt i alt en ferie til et kæmpe UG :)

Egentlig så havde jeg planlagt et lille indlæg inden vi tog af sted, bare for misundelsens skyld :) :) :) men nogle løb med min tid ;o)
Så de næste par dage kan I godt bestræbe jer på at skulle lægge øjne til ferie, ferie og ferie....
så er I advaret!!!!

På vej ind til Oslo, vejret viste sig allerede her fra sin bedste side, så vi sejlede i smuk, smuk solnedgang og med månen som hang flot over det sneklædte landskab.
Hygge.... altså madpakkerne på færgen og glimt fra vores "corner" vi har det med at slå os godt og vældig ned. hvor vi kommer... og det fylder jo alt sammen :)
Klar til at indtage pisterne.... i år med egne hjelme og skibriller, totalt cool kidz :)
Dag 2: 3 ud af 5 på snowboard.... billederne af faderen på snowboard vil jeg fri jer for... det var ikke kønt ;o)
Og så skal I ikke snydes for vores udsigt fra løjperne, godt nok taget på en lidt overskyet dag, men smukt alligevel.... hmmm savner det allerede.



Det var dagens ration af vores skiferie, glæder mig allerede til at skulle vise jer lidt mere :o)

Ha' en rigtig dejlig forårs-søndag

4 kommentarer:

  1. Nøjhhh det ser hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  2. Such cute photos! Have a beautiful Sunday :)

    SvarSlet
  3. Åh hvor ser det da bare dejligt ud. Kommer helt til at savne vores smukke broder land i nord. Fantastiske billeder.

    SvarSlet
  4. Super lækre billeder - det ser virkelig ud til at ha' været en dejlig ferie :)
    Håber dine 25 år vil holde lænnnnge
    Knus fra mig

    SvarSlet