onsdag den 20. februar 2013

Krea-rum

Nu kan jeg snart sætte et kæmpe stort flueben ud for vores krearum-TO DO. Jeg har efterhånden fået lavet alt det jeg gik og drømte om med rummet..... det er ikke kun mig der har være i gang, jeg har haft rigtig god hjælp af børnenes far, nok Verdens bedst X ;o) 
Han komme stadig og hjælper til, når mine ønsker strider mod mine evner (læs: når der skal bores med slag, løftes tunge ting, el m.m.) Jeg sørger for at han får noget godt mad mens han er her, ungerne hygger sig med at hjælpe til og jeg, ja jeg får ført nogle drømme ud i livet, det er da total 
WIN, WIN, WIN, WIN etc. :) :) :)

Nå men tilbage til Idyl-børnenes og mit yndlingssted i huset... VORES KÆLDER
Tjaaaaaaa, det lyder egentlig ikke særligt hyggeligt, men det er det, kom bare med ned og kig 

Nogle af alle vores farver, som er med til at gøre rummet rigtig hyggeligt
Børnehjørnet, hvor Clara kan sidde med hendes symaskine, Oscar med hans maling og victor, han er ikke den store KREA-GØRDETSELV-DRENG men han kan få masser af tid til at gå ved computeren og så kan vi alle være sammen om at hygge, på hver vores måde. Reolen ved siden af bordet er med alle "skal-ikke-spørge-mor-om-lov-først" ting. Alt i kasser og æsker, så er det nemlig dejligt nemt at sætte på plads igen ;o)

MIT hjørne!!! med min kære symaskine, overlocker og alt muligt andet tingel-tangler der er godt at have liiiige ved hånden. Bag mig står en reol med gode krea-bøger, mønstre og lækre stoffer :) :) :)

I skal bestemt ikke snydes for FØR-billederne. Det skal være skidt før det kan blive godt, og rent faktisk så hygger jeg mig med at der kan herske TOTAL kaos og efter lidt tid så vupti vapti, ser man resultatet MEGET tydeligt, det er da lykke!!!!
Om lidt vender børnene hjem, med garanti meget trætte. Faderen har været så elskværdig at tage dem med i svømmeren i mange timer, så dejlige trætte og rene børn, der lige skal have lidt aftensmad, måske en hyggelig film og så i seng.

De næste dage har vi ret travlt.... I må vente med at se hvorfor ;o)

Og så har jeg altså haft gang i rigtig mange andre ting, imens børnene har holdt ferie hos deres far, det må I også vente med at se, men det har noget med flere flueben at gøre ;o)

5 kommentarer:

  1. Hold nu op ! - man kan da ikke andet end blive inspireret til at være kreativ her. Dejligt at høre at I kommer så godt ud af det med hinanden. Det kunne mange lære af :-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor ser det bare hyggeligt ud! Sikke en dejlig måde at være sammen på :)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare godt - hvem der bare havde sådan et rum.. Lækkert :-)

    SvarSlet
  4. Sikke et dejligt rum I har fået jer - og Jill jeg tænker det bare må være fantastisk at være barn hos dig, med plads til alle - uanset om man er "krea-nørd" eller ej ;0)

    Rigtig god aften
    Kram herfra

    SvarSlet
  5. Ej ej hvor et lækkert rum du har fået dig der ;o)Det kan jeg godt forstå du er glad for og så skidt med det er i kælderen. Det er da lidt hyggeligt :o) Tillykke med det :o)

    SvarSlet