fredag den 8. februar 2013

Klokken 25

Pyhhhh, det var på et hængende hår jeg nåede det..... altså at få syet Oscars krokodille-kostume, så da jeg flåede den ud af symaskinen i dag, for at nå ned til SFO's Fastelavnsfest, kom jeg til at tænke på Nephews Klokken 25, for klokken 25 må også være sådan lidt i sidste øjeblik :o)

Kan ikke forstå at den Fastelavn skal blive ved med at komme bag på mig, eller også skal jeg bare sande at jeg arbejder bedst under pres ;o)

Men her er den, Oscars Krokodille outfit. Jeg har brugt Stof 2000 krokodille/kat mønster, men selvfølgelig med rettelser, for ham Oscar har sine helt egne ideer, og ikke mindst en meget stor tillid til at hans MOR kan føre dem ud i livet... (tak Oscar :)
Hovedet har jeg lavet lidt på slum, efter en Nytårshat. Lige bortset fra at Oscar ikke rigtig kunne se noget, og at dragten må have været ualmindelig varm at have på, så er den da faktisk blevet meget god ;o)
Det må lille-fyren også synes, for i skrivende stund er han stadig iført den varme sag :) :) :)


Victor har, traditionen tro, været Ninja som ca. 95% af alle de andre drenge der var med til Fastelavn :)

Stor tak til Føtex, for at have billig Ninja-dragt, det har sparet mig for nogle timer og materialer.

Og så får I altså også lige Klokken 25, en af de absolutte favoritter for tiden i Idyl, giv den bare gas på volumen

med ønsker om en god fredag aften ;o)


5 kommentarer:

  1. Sikke et par fine drenge ;0) Du er simpelthen så god! Kan godt forstå han stadig har dragten på ;0)

    -også rigtig god aften - og weekend ikke mindste - til dig
    Kram herfra

    SvarSlet
  2. Hej Jill
    Jeg kan se det er meget meget længe siden jeg har været forbi hos dig -
    men for Sørensen da et flot kostume ....
    Jeg forstår godt Oskar ikke vil ha' det a'
    knus og go weekend

    SvarSlet
  3. Hvor er han bare sej, du er bare så dygtigt med den symaskine. Ønsker dig og dine skønne unger en dejlig weekend ❤❤ knus susi

    SvarSlet
  4. Imponerende og virkelig godt lavet Jill. Forstår godt at Oscar har så stor en tiltro til dig for du kan bare det der!!!

    Jeg har altid haddet fastelavn, og slet ikke haft lyst til at sy kostumer.

    Sejt gået!!

    Kram

    SvarSlet