onsdag den 13. februar 2013

Girls Night...

Det er lige præcis, hvad Clara og jeg havde i går. 
Bare os to tøser, kreahygge, the, sushi og romkugler mmmmmmmmmmmm, 
en dag/aften jeg sent vil glemme :o)

Så er der dækket og op tændt levende lys... så mangler mor bare lige en skvit rødvin i glasset ;o)
 Claras eftermiddags-syssel blev til dette søde påskeæg, hun har selv syet striber sammen, klippet og syet ægget sammen, blonde og bånd fik hun hjælp til. Og jeg, jeg arbejder stadig med neon og jumpsuits :) :) :)

1000 tak for en uforglemmelig dag min kære Clara!!!

4 kommentarer:

  1. Ren råhygge - fedt :0) Og så slægter hun vist sin mor på den unge dame - sikke fine ting hun har lavet..
    God aften
    Kram herfra

    SvarSlet
  2. Ja! det er da ren råhygge - på den total tøset måde<3 SKØNT!!!!

    SvarSlet
  3. Jeg elsker også tøse hygge med min datter. De kan noget de døtre.

    Sikke et fint æg Clara har lavet.

    SvarSlet