mandag den 11. februar 2013

Dagens dagsprogram...

har stået på "absolut ingenting" :o)
Børnene er i de bedste hænder hos faderen, og de tog hunden med, så her er ingen der skal passes på, gås tur med eller laves mad til, lige nu nyder jeg roen.... og har altså lavet absolut ingenting.

Jeg har været i godt selskab med Harry Hole, er nemlig gået i gang med at læse Genfærd.
Hvis ikke du kender Jo Nesbø's krimier så kan de godt anbefales!!!

Men på sådan en "absolut ingenting" dag, kan jeg da bruge tiden på at vise jer lidt af det, jeg har fået lavet ;o)

Sidst Oscar var hos faderen ringede han til mig, han var så stolt som jeg aldrig har hørt ham før, de havde nemlig i 0.a lært hele alfabetet... og endda før B-klassen (det styrer jo for vildt). Jeg lovede Oscar at vi som belønning til den gode klasse skulle bage en ABC-kage ;o) 
Det blev til disse muffins... og ja, jeg måtte have hjælp af alle 3 unger, da vi skulle lægge glasur med vokaler og konsonanter :) :) :) 
Oscar og jeg fik skrevet bogstaverne ved fælles hjælp, og sikke stolt han var, da vi havde dem med i skolen. Hans klassekammerater var lige så fornøjet som Oscar ;o)

Jeg har laaaaaangt om længe fået lavet en jumpsuit til Oscar, han har været meget træt af han ikke ejede sådan en... Moderens kreation er godkendt til UG... og passer fint til afslapning med playstation ;o)

Jeg har faktisk også fået lavet en til Victor, men den nåede jeg aldrig at få taget billede af... nu er den i brug nonstop, og kan sagtens være i brug 3-4 dage indtil jeg INSISTERE på at den SKAL vaskes!!!!

Dejligt når tingene man laver kommer på ungernes TOP 5 
:) :) :)

Når jeg er færdig med dagens dont: at lave ingenting
så har jeg en ønskeliste så lang, jeg får nemlig ikke børnene hjem før på onsdag og så skal de holde vinterferie med faderen allerede fra fredag igen.

På min liste står både lidt af det kedelige så som rengøring, men der er bestemt også mange gode projekter som jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang, hvis jeg når nogle af ønske-projekterne, skal jeg selvfølgelig nok opdatere med billeder ;o)

Rigtig god aften til jer alle der læser med her

3 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare hyggeligt med ro til at lave alt det du ikke lige når i hverdagen.

    Den er da bare for vild den ABC kage super god ide :-)

    Den jumpsuit er så flot, kan godt forstå Oscar er glad ved den, det ville jeg også være :-)

    Håber du får nogen dejlige dage, nu du ved at de kære børn er i gode hænder, nyder at læse i har det godt med at deles om jeres øjestene <3

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Hej Jill
    Wauw en lækker gang lækre kager og super flot at de kan alfabetet :)
    Oskar s jumpsuit er vild lækker
    Glæder mig tilst se hvad du finder på af det kreative
    Knus

    SvarSlet
  3. Kan godt se det er rigtig stort at have lært hele alfabetet og så før de andre - sejt!!

    Du kan da godt det med de lynlåse, det ser rigtig fint ud, så forsæt du bare med at sy endnu en dragt til hver, så kan det være de må vaskes ;-)

    Nyd stilheden, hurtigt er der liv igen ;-)

    SvarSlet