mandag den 7. januar 2013

Strikke, strikke, strikke

Uhhhhh, jeg glæder mig til at skulle starte et nyt projekt op... 
ikke at jeg ikke har nok af uafsluttede strikke/hækle projekter, men denne sag kan jeg ikke vente med at komme igang med.

Stine havde igår et indlæg om denne fantastiske kjole... selvfølgelig et af hendes eget design
klik på billedet så kommer du fluks til indlægget
I LOVE IT
men den gik desværre kun op til str. 6 år :(
derfor spurgte jeg rigtig pænt Stine om hun kunne lave opskriften op til str. 10 år... PLEASE :o)

- og gæt hvad, i dag har den alle sødeste Stine i Verden et nyt indlæg, 
hun har nemlig tilføjet str. op til 10 år whiiiiiiiiiiii, hvor er jeg GLAD
Vil du heller ikke kunne leve uden sådan en fin kjole/tunika til din datter, så kan opskriften købes i
Jeg har været der ;o)

Nu skal der shoppes garn... eller måske jeg lige skulle vente og høre tøs'pigen hvad farver hun ønsker :) :) :)

1 kommentar: