søndag den 6. januar 2013

I dag laver jeg....

ABSOLUT INGENTING :O)
- andet end nyder min kaffe, men fjerneren tændt... bare for støjens skyld og jo, så bliver jeg efter laaaaang pause opdateret på alle jeres skønne blogs


Jeg holder WUB (weekend uden børn) så den står på afslapning, lidt god Jill-tid og masser af kaffe :o)

Det er helt fantastisk med en WUB uden at skulle stresse over jul, nytår og hvad der dertil hører. 
Julen har jo ikke været helt som den plejer, der har kun været mig til at fastholde de gode traditioner så som julepynt, kagebagning m.m. så det har været lidt hårdt. 
Når det så er sagt, så har det også på mange måder været en virkelig hyggelig tid, mine ønsker til julen har været ganske små, har hele tiden bare ønsket at vi skulle hygge os, så derfor har der heller ikke været ret meget stress. 
Når vi har haft lyst til at bage, så har vi bagt, når vi har haft lyst til at klippe/klistre så har vi gjort det... ingen deadlines eller ret meget af det VI SKULLE NÅ, det er en fantastisk måde at holde jul på. Altså jo, juleaften den holdt vi trods alt den 24. december :o)

Jeg vil fluks springe tilbage til mit projekt... at lave ingenting, måske det bliver til lidt i min sy-kælder.. 
- vi får se :o)

God søndag


4 kommentarer:

  1. Gad vide om der har været noget i luften idag :) Kan se rundt i blogland at de fleste har lavet ingenting - inklusiv mig selv - men for pokker hvor er det skønt med sådan en ingentingsdag.
    God aften til dig :)

    SvarSlet
  2. det lyder da lige tilpas :D Glæder mig til at se hvad du finder på i kælderen!

    SvarSlet
  3. Fortsat god lave- ingenting dag! Det er nu også dejligt engang imellem!

    SvarSlet
  4. Arh det lyder som en dejlig søndag ;o)

    SvarSlet