onsdag den 2. januar 2013

Her kommer mutter med kost og klud...

og nujhhhh hvor det trænger her :)
Vi har virkelig haft travlt med at holde juleferie, det er ikke blevet til meget andet end hygge, leg med nye gaver og så selvfølgelig god mad og knas, god mad og knas og så lige god mad og knas, med andre ord ALT for meget spisning :( Så nu er det dejligt at være i fuld sving igen ;o)

Julepynten står klar til atter at komme i kælderen, som mange af jer andre også har skrevet så er julen en hyggelig og smuk tid, men det er nu også dejligt når det bliver pakket væk igen og der kommer nye og friske blomster ind.

Idyl-jul i billeder



Julen blev holdt her hos os i Idyl, faderen kom d. 23. december til risengrød og var med til alle vores faste traditioner så som risengrøden, sætte mad frem til julemanden og gør klar til juleaften. 
Traditionen tro startede vi også d. 24 med en lækker og stor julebrunch, derefter kom træet ind og var klar til at blive pyntet.
Jeg har for første gang i mit lav lavet julemiddag, jeg har været rigtig glad for min Frk. Jensen julekogebog, den hjalp mig godt på vej til en meget vellykket julemiddag.

Nytåret blev fejret hos faderen, også med overnatning så børnene kunne fejre det med begge forældre.
Vi skulle egentlig bare have været os 5, men på vores runde rundt for at ønske Godt Nytår, fandt vi nogle der havde en fest :)....og vupti vapti så var vi inviteret med.
Vi havde en fuldstændig fantastisk nytårs aften, med hygge, grin en masse glade unger og ikke mindst GOD MAD.
Hvor er det dejligt med sådanne GODE venner :)

5 friske fyre og en enkelt tøs'pige klar til at springe ind i det nye år. 

Men nu er alt ved at være ved sit gamle, og det er tid til at komme videre med mit lidt store projekt... rengøringen.
I aften står den på dejligt SUNDT mad, jeg har nemlig endelig fået taget mig sammen til at få bestilt grønt fra:
uhmmmmmmmm, og det er altså ikke kun mig der glæder mig, kassen med frugt er næsten ved at være tom, der er indtil flere børn her i huset der også har set frem til lidt sundt ;o)

Rigtig godt nytår til jer alle, glæder mig til et nyt år her i Blogland


2 kommentarer:

  1. Kære Jill

    Også et rigtig Godt Nytår til dig.
    Det ser ud til at I, børn og voksne har nydt Julen og Nytåret.
    Håber at jeres nye år vil blive fyldt med masser af spændende oplevelser og samvær med gode venner.

    Knus Stine

    SvarSlet