søndag den 23. september 2012

Vupti vapti og færdig :o)

ej, tingene bliver desværre ikke færdige sådan bare vupti vapti, de ligger desværre tit og venter på en enkelt knap eller ender der BARE LIGE skal hæftes....
I går tog jeg mig lige sammen og vendte min balje på hovedet, og det kom der disse 4 TA DAAAAAAA ud af.

Clara har selv designet denne poncho, altså sammensat farver og valgt hvordan de skulle sættes sammen.
 Opskriften er et af Drops Design

Tasken/Indkøbsnettet er noget af en "garnsluger" jeg har brugt Paris fra DropsDesign og intet mindre end 5 nøgler er der brugt, men det er også blevet rigtig fint ;o)
 Inspirationen fik jeg hos den hækleglade blogger Helle Jessica og opskriften blev oversat til os der bare gerne vil have det på dansk af Frk. Garnglad... 1000 tak for hjælpen.

Sidste færdige projekt er veninde tasker til Clara og hendes veninde... skulle have været færdig til et diskotek i august... hmmmm nåede det ikke helt. Den ene blev færdig så de kunne dele, men uden blomst og bling bling..... det er der kommet på nu. Det har været Claras yndlingstaske, også selv om den har ligge i baljen og ventet på de sidste små finesser. Den har allerede været med i Legoland, på ture, til gymnastik og meget mere, dejligt jeg nu kan overbringe den HELT færdig, når hun kommer hjem efter weekend hos faren i morgen :o)
Opskriften er endnu en Frk. Garnglad, det er simpelthen skønt når nogle vil dele deres fantastiske opskrifter. Jeg har ændret en lille smule på opskriften så den passer til en Tøs'pige ;o)

Et par projekter kalder på mig i min "kreahule" i kælderen, mon ikke jeg når at få taget lidt billeder, så jeg kan dele projekterne med jer :o)

God søndag

5 kommentarer:

  1. Sikke fine sager du har fået lavet færdig - er helt vild med ponchoen..
    Det er bare rigtig rart at få lavet tingene færdig - og man kan nogen gange undrer sig over at man ikke bare gjorde det fra starten - når det nu ikke tager længerer tid.. ( du kan godt høre jeg synes det lyder bekendt ik - smiler..)
    ha' en dejlig aften
    KH.

    SvarSlet
  2. Hold op nogle flotte ting du har fået lavet, ja kan slet ikke sige hvad jeg synes er bedst for de er bare så gode alle 3.
    Kan dog lige sætte mig ind i hvad en stor pige synes om tasken, wauv mere tøset bliver det ikke, og det er med at nyde at det endnu må være lyserødt/pink, for lige pludselig vil de slet ikke have den farve mere - øv. Selv elsker jeg stadig lyserød ;-)

    Spændende at se hvad du mere får lavet i kreahulen.

    Kram Marlene

    P.S. Sikke lækkert hus I har fået!!!! Ren Idyl ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er du god Jill, både rigtig fine ting du har lavet,
    og fået gjort dem færdig.
    Et klap på skulderen til dig.
    Knus Stine:)

    SvarSlet
  4. Hvor sejt - det er nogle vildt fine ting (:

    - Kit

    SvarSlet
  5. Sikke fine sager, og flot farvesammensætning af Clara! :-)
    -hvor ville det være skønt om man med lukkede øjne kunne sige - vupti-vapti, og når man åbnede dem igen så var det man havde i tankerne færdigt ;-)

    Ha' en god weekend!

    KH. Louise

    SvarSlet