søndag den 2. september 2012

I mine hækle-/strikke baljer

Ligger der pt. disse projekter

Hvis man spreder det lidt ud, ser det sådan ud
- en del af projekterne mangler bare lige en nål og en knap, så det er til at se sig ud af, men......

Jeg har også, for et stykke tid siden, startet op på et evighedsprojekt, nemlig et Grannystripes tæppe, opskriften/DIY har jeg selvfølgelig lånt hos Tusindfryd lige her.
Og for det ikke skal være løgn, så har jeg også fundet strikkepindene frem, jeg har nemlig MEGET længe haft en drøm om at strikke noget fra Hanne Meedom's vendestrik. I sidste uge havde Netto noget uld-garn som liiiige passede til projektet og så måtte jeg igang ;o) Strik er ikke min stærke side, så det bliver nok også et af de projekter, der kommer til at tage sin tid.

Jeg er altså bare ikke god til at holde mig til ét enkelt projekt, der skal helst være lidt at vælge imellem så jeg kan strikke/hækle liiiige det jeg lyster.

Baljerne står fast ved siden af sofaen så mine projekter er lige til at gå til.... og nemme at tage med sig :o)

Jeg skal nok vise jer de færdige resultater, efterhånden som jeg bliver færdig med dem... måske jeg snart skulle tage mig en "nu gør jeg lige det sidste færdig"-dag   :o)

2 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud med alle de projekter!
    Kender godt det med at have gang i en masse, jeg forsøger dog at holde det til max 3 ting!

    Tak for kigget! Kig forbi min stof/garn gavekort giveaway

    SvarSlet
  2. Sikker meget spændene... Jeg kunne altså også godt tænke mig at prøve sådan et granny tæppe... For flot bliver det jo...

    SvarSlet