søndag den 16. september 2012

Fødselsdag, fødsesldag....

fødselsdag og så liiiige den sidste fødselsdag i dag, det er hvad denne uge har stået på for mit vedkommende.... Det gør ikke noget, at der nu er en måned til den mindste af idyl-børnene, og dermed den sidste i år, fylder år. 
Kvoten er ved at være opbrugt.

Onsdag morgen, vækkede vi idyl-børnenes far, som sov her på sofaen, med skønsang og pakker på sengen, præcis som det plejer... :o)
Hyggemorgenmad og hjemmebagte boller, altså som det plejer :o)
Det var en rigtig hyggelig morgen, som levede op til alles forventninger ikke mindst børnenes.

Torsdag var det min tur til at blive vækket med morgensang og gaver på sengen, tænk sig at de helt fantastiske idyl-børn selv var kommet op og stod der på rad og række og sang for mig , var rørt til tårer.

Fredag Idyl-pigens fødselsdag for klassen, intet mindre end pyjamasparty til kl. 10 lørdag, hvad gør man ikke for sine kære :)

I skrivende stund arbejder ovnene på højtryk, jeg skal med til fødselsdag for svigerfamilien, vi plejer at slå alle 3 børnefødselsdage sammen da den del af familien kommer fra nær og fjern... mest fjern.
Jeg har lovet at komme med boller og fødselsdagskage, jeg glæder mig til at hilse på dem alle sammen, og så er det helt mærkeligt ikke at skulle bryde hjernen med alle de andre ting der skal bruges til fødselsdagen, det står faderen jo for :o) 
-det bliver ren råhygge i dag.

I aften er jeg ikke et sekund i tvivl om at den står på sofa-hygge og total afslapning, det kan godt være strikkepindene liiiige skal svinges lidt, men så bliver det vidst heller ikke mere.
Og så vil jeg glæde mig over den gode uge det har været, selv om der har været drøn på, og det ikke har været fødselsdage som det "plejer"

 
Rigtig god søndag


4 kommentarer:

  1. kæmpe tillykke til jer alle sammen :D Ja hold da op sikke en masse fødselsdage oven i hinanden! herhjemme har vi også fødselsdag i september, oktober, november og december. Så det er kun børnenes fødselsdage der bliver fejret med gæster.

    SvarSlet
  2. Tillykke med jer. :o)

    Igår fejrede vi Kaja´s 2 års fødselsdag med Boller og lagkage. total hyggeligt men også rart når det er overstået. :o)

    Det ser hyggeligt ud med pyjampaspartyet, det holdt vi for 14 dage siden da Pi fyldte 9 år. 7 tøser der tigtig tøsehyggede og holdt hinanden vågne. :o)

    Herligt.



    SvarSlet
  3. Tillykke med alle fødselsdagene. :-)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke til jer alle sammen, Jill.
    Det er bare så herligt at læse, at I finder så fint ud af det... Dejligt for jer alle - ikke mindst børnene.
    *KNUS*

    SvarSlet