tirsdag den 31. juli 2012

Sommerferiehygge

I lange baner, vi har intet vi skal nå og vi nyder vejret både det gode og det regnfulde.

I sidste uge boede vi nærmest på stranden, og denne uge nyder ungerne regnvejret med deres nye PS3 som de i fællesskab har købt.

Fredag aften nød vi den sidste sol med aftensmad og badning på den lokale strand

Indvielse af børnenes nye kamera, jeg elsker den lille skævhed der kommer når ungerne får lov til at "lege" med kameraet.... bare det ikke er mit spejlrefleks kamera ;o) - derfor har de nu fået deres eget.

Fortsat god sommer til jer alle

6 kommentarer:

  1. hvor ser det hyggeligt ud. Det gælder bare om at nyde alle øjeblikke og ikke gå og vente på godt vejr.

    SvarSlet
  2. Ej det ser hyggeligt ud :-) På fredag har jeg sommerferie så mon ikke der kommer noget mere solskinsvejr :-)

    SvarSlet
  3. ih hvor ser det hyggeligt ud! God ide med børnenes eget kamera...

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder :) Jeg synes også det er ret sjovt at se hvad børnene fanger i linsen :)
    Kh

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare hyggeligt ud, de er da gode til at tage billeder.-)

    Håber vi får meget mere sommer, det trænger vi til:-)

    Ha´en dejlig aften og dag imorgen

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Sikke en masse gode sommerbilleder(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 250kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/07/give-away-nr-7_22.html

    SvarSlet