tirsdag den 17. juli 2012

Jeg har været til tælling!!!

I bogstaveliste forstand..... 
I sidste uge sendte jeg børnene på ferie hos deres far og frisk og frejdig, gik jeg igang med at shine mit soveværelse op. Har længe haft en masse ideer i mit hoved og der er jo unægteligt lidt stille og roligt her (hvilket naboen også har bemærket ;o) så jeg har  masser af tid til at få ført nogle af dem ud i livet.

Men ak, onsdag, på vej ned af min udendørs trappe gled jeg, selvfølgelig med kamera i den ene hånd så jeg måtte tage fra med min albue og ryg AV for en i hele hule h... hvor gjorde det ondt. Det gik rigtig meget ud over albuen med en dyb flænge og en albue jeg absolut ikke kunne bruge. Torsdag tog jeg på skadestuen, fik heldigvis bekræftet at intet var brækket :o) :o) :o)... næsten klar igen.

Fredag kom Per og børnene for at hjælpe mig i haven med klipning af hæk m.m. jeg var nogenlunde klar, altså så klar som man kan være på havearbejde med 1½ arm ;o) Vi fik lavet en masse gode ting, og nu er alle de store ting som er liiiige i overkanten for mig klaret med motorsav og div. 
Fredag aften stod menuen på mexikans mad, selvfølgelig med dejlige, kogte majs til. Det kogende vand endte desværre ned af mit ene lår og de næste 3 timer tilbragte jeg i bruseren under meget koldt vand :( ..... SLET IKKE FEDT.

Humøret og energien har været helt i bund, og jeg syntes bestemt ikke det er fair at blive "slået hjem" når man nu liiiige er kommet op i bedste omdrejninger.
Per og børnene har været på sygebesøg et par gange, for jeg kan lige så godt være ærlig og indrømme at jeg har været en rigtig ynk, det har gjort SÅ ondt i mit ben... og så kan jeg nu også mærke at min nakke ikke har haft for godt af mit trappe-styrt :(  :(   :(
PIV, PIV, PIV, PIV 
(mine børn har ikke undladt at komme med friske kommentar så som at mor skal have klippekort til skadestuen m.m.)

Jeg er ved at være nogenlunde klar igen, kommer stadig ikke uden for matriklen, kan ikke have noget på mit lår og jeg syntes at jeg vil fri mine medmennesker for at se mig i ingenting ;o)

Nakken skal tjekkes i morgen, og min symaskine kan godt holde til at blive syet på i bare lårbasser, så her hygges igen, altså i små bitte bidder, der går lige lidt tid før jeg igen tør gasse op til normal hastighed, vil se om ikke jeg på den måde kan undgå at blive slået tilbage til start :o)

Nå men ikke fordi jeg syntes det er et kønt syn, men bare for at få lidt medynk, så se lige mit stakkels lår


Min trøste aftensmad lørdag, det var nemlig ikke meget jeg nåede at få fredag

En stol der venter på at handy-woman'en igen er klar

Som skrevet, så har humøret været helt i bund, har ikke engang haft lyst til at blogge :( 
men nu er jeg "BACK IN BUSINESS" og jeg er har en masse der skal fortælles og ikke mindst vises :o)

God tirsdag aften, 
jeg er sikker på at min bliver god i selskab med et lille bitte glas rødvin og sysler i min krea-kælder.



16 kommentarer:

  1. Av av av.... Som du dog er uheldig!!
    Nu kan det kun gå fremad. God ferie til dig :-)

    Kram fra Gitte

    SvarSlet
  2. Ej for pokker Jill :0((
    Sender dig al den gode bedring jeg nu kan ;0)

    SvarSlet
  3. puha da... det var lige godt træls
    God bedring med det hele
    så må vi vente med at se alle dine projekter i hjemmet :-)

    SvarSlet
  4. Av - det ser ikke godt ud! Så uheldig burde det altså ikke være tilladt at være!!! Go' bedring ;o)

    SvarSlet
  5. Puha sikke en omgang. Lyder altså ikke særlig sjovt :o( Men dejlig at humøret er ved at være tilbage igen. Det er jo så hyggeligt at følge med her :o)

    SvarSlet
  6. Jamen Jill altså!!! Hvor har du dog bare været uheldig! PIS OSS'!!! Men godt at høre du er på vej fremad igen...! Fortsat rigtig god bedring til dig! *KNUS*

    SvarSlet
  7. Din stakkel..det er da helt ok at føle sig ked af det Du har jo været igennem mange ting det sidste halve år og så det oven i øv øv
    Jeg ønsker dig rigtig god bedring og et stort *KNUS* skal du også have fra mig :-)

    SvarSlet
  8. øv stakkels du ... god bedring

    SvarSlet
  9. Ej altså, det er da ikke retfærdigt!

    Rigtig god bedring og op med humøret. Vi glæder os til at høre fra dig igen! :-)

    SvarSlet
  10. Øv, hvor uretfærdigt. Vi glæder s til du er på toppen igen.

    SvarSlet
  11. Åh nej din stakkel! Jeg syntes nok de var ved at ære noget tid siden du havde rørt dig på bloggen. Puste puste og god bedring....!

    SvarSlet
  12. Du er da uheldig. Æv. Ønsker dig en rigtig god bedring både med albue, bentøjet og ikke mindst pas nu på ;-)

    SvarSlet
  13. Ej hvor har du da været uheldig... Hold da op en omgang.. Kender det alt for godt med forbrændingen, jeg lavede samme stund for lidt tid siden, det gik så ud over hele min arm i stedet, men det gør så ubeskrivelig ondt.
    Jeg håber, at du snart er på benene igen - god bedring, og pas godt på dig selv..

    SvarSlet
  14. Av! For søren da får helt ondt i maven over hvor uheldig du bare har været.
    Håber snart du har det bedre.
    Det gør så forbandet ondt at brænde sig og jeg håber ikke du får men med nakken..

    Rigtig god bedring søde Jill, ville ønske jeg lige kunne give dig en krammer:-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  15. Ej for fa.... Jill!! Hvor uheldig kan man være.. Godt at høre det går bedre med dig :0)
    Kram herfra

    SvarSlet
  16. Nej, nej, nej- hvorfor nu det?... Du er godt nok ramt søde Jill!.. AV for fa.... Det gør ondt at brænde sig! Men godt at høre, at du er ved at være på toppen igen!:)
    Kram fra Mette

    SvarSlet