torsdag den 14. juni 2012

Varmer symaskine og overlocker op.....

for jeg skal nemlig til mit aller første krea-træf her i weekenden, jeg skal bl.a. være sammen med
 hende her, hende her,  og hende her

Nujhhhhhhh hvor jeg glæder mig, jeg har lidt ting jeg allerede nu ved, jeg skal have med og have gang i, men resten af min torsdag og fredag skal gå med at planlægge krea-projekter og pakke....

Jeg glæder mig SÅ meget til at skulle tilbringe dagen med tøser, hygge, krea og måske (hehe) en masse snak ;o)

For at være sikker på at symaskinen er klar har jeg varmet den lidt op med en Jump-suite til Clara i pink, mor troede faktisk den skulle have været lyserød, men nej.... 
Lyserød er kalkunfarve mor!!! 
Så fik man lige den kastet i hovedet.
Mor er ikke sur, meeeeeeen hun er nok en anelse skuffet, hvad skal det ikke ende med, tænk hvis hun pludselig også skrotter Pink og Lilla!!!! :(

Min smukke Pink Prinsesse, inden hun drog 3 dage på hyttetur med klassen
Gamle Bastian-hund ville også være med til photo-session :o)

Ha en fortrinlig dag, jeg vil fluks spring om bord
 i min pakning til weekenden :o)

11 kommentarer:

  1. Den er da bare blevet über-lækker den jump-suit. Jeg ved ikke om jeg skal sige det, men min datter på 10 HAR skrottet alt hvad der hedder lyserød og pink. Hendes yndlingsfarver er grå og sort, måske krydret med turkis/grøn, og hun er absolut ikke til kjoler. Det er OK, men det sætter en begrænsning på hvad jeg kan sy til hende.

    Nå, men så vil jeg bare ønske dig et rigtigt godt træf. Det er skønt at møde personen bag skærmen. Er sikker på det bliver en fed oplevelse.

    SvarSlet
  2. Den er da super fed! ;)

    Rigtig god krea dag til jer alle... ;)

    SvarSlet
  3. Wauw siger jeg bare! Det har I gjort godt :-)Og hold nu fast hun ligner sin dejlige mormor <3
    Jeg siger det bare Jill, pyyh! Min datter er 22år og hvad jeg ikke er blevet budt gennem tiden med hende. Ha ha, Yvonneagtig ;-)
    Håber det bliver et rigtig dejligt blogtræf du skal til, det er så dejligt at få sat ansigt og stemme på hinanden..

    Kram fra Gitte

    SvarSlet
  4. Flot arbejde, Jill... med den skønne jumpsuit til datteren!

    Tak for din hilsen på min blog. Ang. pralbønnerne, så skal du bare lade dem gro, uden at røre en finger. De skal nok selv finde ud af at vokse sig store og flotte! Bare du husker at vande dem, selvfølgelig... :-)

    Jeg såede et par håndfulde pralbønner 1. juni. I går var jeg nødt til at plante dem ud (i et par zinkspande), da de nærmest var ved at lette taget på minidrivhuset de stod i. Det går så stærkt nu, at man næsten kan SE dem gro, med det blotte øje...!

    Herligt med tilbagemeldingen. Håber du vil rapportere igen, når de er blevet endnu større, og måske med foto. Kunne være hyggeligt at se! :-)

    BTW: Fik du også sået Bollywood Lupinerne?

    Rigtig god fornøjelse med blogtræffet. Det skal nok blive en god og kreativ oplevelse!

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  5. Uhh,, min datter ville ææælske sådan en pink dragt!! Men mine syevner rækker desværre slet ikke så langt!!

    Du kan hilse din datter og sige at lyserød/pink klæder hende så meget!! :)

    Glæder mig til vi ses lørdag til hygge hele dagen :)

    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  6. Uhhh ha´Jill, du kan glæde dig og jeg ved, at Mette også glæder sig - rigtig meget endda.
    ...og jeg har lovet at ta´ de kære guldklumper til en hyggeovernatning.
    Rigtig rigtig god fornøjelse til Jer.
    Kh. Lene (Mettes søde svigermor ;0) )

    SvarSlet
  7. Jeg glæder mig simpelthen også SÅ meget! Jeg har også varmet symaskinen op, stoffet er pakket og jeg er SÅ klar :D også til senere på aftenen...!!

    Sikke en lækker dragt du har syet til hende smukke Clara pigen! Næh men tiden kommer nok også hvor hun skrotter pink og lilla øv øv øv!! Så må du lokke drengene til at gå i lyserød he he... det kan de jo godt!

    SvarSlet
  8. Århh Jill, hvor er det sødt af dig at tilbyde din hjælp til sådan en lækker dragt, MEN jeg ved, at jeg slet ikke vil kunne rumme sådan et pojekt i mit lille hoved sådan en dag. Det kræver en HEL weekend. Har jo været til et par stykker af Mettes herlige kreadage, og jeg ved at jeg kun når en fjerdedel af det jeg gerne vil lave, da der jo også skal sludres, slupres og ædes.. HØ HØ ;-)

    Har heller hverken rib eller stof til dragten, så det er måske et fremtidig projekt :)

    Viii seeees snart :)

    SvarSlet
  9. Ej hvor er den fed. Hun ser da også vældig glad ud ;o)

    SvarSlet
  10. Hvor er den bare sej!!
    Hun ser også meget stolt ud, det ville jeg også være hvis jeg havde sådan en dygtig mor...

    God weekend til jer.

    Knus Susi

    SvarSlet
  11. Hvor er du skrap - den er rigtig fin - og ja! De har deres meninger de tøser ;0)
    Rigtig god fornøjelse med kreatræffet - er sikker på I får det rigtig hyggeligt og får lavet en masse fine ting..
    God weekend
    KH.

    SvarSlet