tirsdag den 26. juni 2012

Buksedragter til de dejlige sommerdage

Så har jeg fået kørt et par buksedragter igennem mine maskiner.
Mønsteret er et gammelt Otto Bre og har været særdeles populært ;o)
Disse buksedragter er lavet på bestilling, så nu venter jeg bare og ser om modtageren er tilfreds....

Den lilla udgave er også lagt til salg på Krummeluren


I aften står den på hækling med benene op i sofaen, har haft 6 støjende unger rendende omkring mig hele eftermiddagen, så der er meget tiltrængt ;o)

God aften :o)

8 kommentarer:

  1. Jeg er ganske enkelt forelsket i dem begge... så er det sagt!!!
    Hvilket Ottobre blad er mønstret fra? Kunne jo være jeg kunne opstøve det...

    SvarSlet
  2. Nøj hvor er de søde Jill, Jeg vil have en lille pige nu!! Hehe...

    SvarSlet
  3. Super skønne, lige min stil, desværre er Sofie efterhånden en str. 98 :(
    Kh

    SvarSlet
  4. Kære Jill.
    Må man spørge, hvilket nr. af Ottobre, mønsteret er i ??
    Det er rigtig sødt.
    Kh. Lene.
    (Fru Hygges svigermor)

    SvarSlet
  5. Hvor er de smukke!

    Onion har også en tilsvarende model i de små str... :)

    Sommerhilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  6. Nu har jeg jo ingen nuttede små unger mere jeg kan putte i lækre liberty stoffer, men havde jeg, skulle de helt sikkert proppes i sådan en dragt :-)

    SvarSlet
  7. De er super skønne, Jill:)

    SvarSlet
  8. Åh, jeg elsker det mønster. Har også syet nogle stykker til min Conrad. Fedt stof, du har syet ine i.

    SvarSlet