tirsdag den 29. maj 2012

Liiiiiige om lidt....

Skal jeg hente disse beauties.....

De er købt  hos SPARTOO, super lækker siden med en maaaaaaaaasse lækre sko, jeg plejer ikke sårn at forelske mig i sko og kan sagtens gå forbi en skobutik uden at få abstinenser :o), men disse 2 par, de var et absolut MUST HAVE!!!!

Så pas på der ude, når jeg kom spadserende i mine nye sko, jeg bliver en 
TOTAL LÆKKERMÅS :o)



God dag der ude
- jeg skal nyde det overskyet vejr inden døre med kreative sysler, 
Hvad skal du have dagen til at gå med????

3 kommentarer:

  1. Åh, sikke lækkerheder!

    Her skal dagen gå i et lunt klasseværelse med te og undervisning i Nervesystemet (til bunds). ;)

    Rigtig god dag!

    Sommerhilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå at du bare må eje begge par, de ser rigtig dejlige ud. Og sko kan man aldrig få for mange af :0)

    SvarSlet
  3. jamen Jill hvor bliver du bare smækker lækker!!! Mette og jeg har stadig ikke fundet nogen dato, der gik vidst sommerkuller i den :D Men vi skal nok!!!

    SvarSlet