fredag den 18. maj 2012

En fed fejl!!!


Eller fejl er det vel ikke helt, men da jeg sprøjtemalede Claras amagerhylde med Neon pink (på tøs'pigens bestilling selvfølgelig) og skulle til at vende den om for at male den på forsiden så den sådan ud.

 
Det ser simpelthen så sejt ud, men vi kan alligevel ikke heeeeelt bestemme os for om  vi skal male den helt pink eller vi skal beholde den sådan her, så nu behøver vi jeres hjælp...
Skal blive ved med at være som på billedet, eller skal den males på forsiden også???

Vi har et lille bord til at stå som vi snakkede om kunne blive malet lilla og så selvfølgelig neon-pink papir tapetseret på... hmmmmm?????

Resten af værelset ser indtil videre sådan ud, I skal selvfølgelig nok få opdateringer når vi kommer lidt videre, og bliver færdige med amagerhylde og bord ;o)


God fredag til jer alle

15 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Forblive sådan der.. :) det er fedt..

    SvarSlet
  3. Hej jill
    Jeg prøver lige igen for det første blev da vist noget værre vrøvl ....
    Det er ikke sjovt med stavekontrol og tykke pølsefingre :0)
    Ville bare lige sige at jeg synes den er rigtig fed som den er nu :0) ...og det ser clara's værelse også id til at være
    Kram

    SvarSlet
  4. Enig - behold den som den er. I kan jo altid tilføje mere neon pink, hvis I senere fortryder. Nyd weekenden.

    SvarSlet
  5. Enig med de andre damer ;0)

    SvarSlet
  6. Jeg er også helt enig - den er vildt fed som den er og kan jo altid males senere :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  7. Lad den være som den er nu!
    Skifter I mening senere hen, så er det jo bare frem med spraymalingen igen! :-)
    God weekend... og *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  8. Jeg synes, at den er helt fin og HOT i disse 80 tider ;-)

    SvarSlet
  9. Den er rigtig rigtig fed som den er nu - så behold det endelig.

    Sikke fint Clara's værelse ser ud til at blive.

    Kram

    SvarSlet
  10. Hmmm... jeg ville male den pink over det hele ;0)

    SvarSlet
  11. Jeg synes den er super flot i den farvekombi den har nu. De to farver klæder hinanden. Værelset ser rigtig hyggeligt ud - en rigtig tøse hule :0)

    SvarSlet
  12. Jeg ville male den helt pink.. Som udgangspunkt en fed idé med to farver, men i mine øjne matcher det ikke helt som det er nu. :)

    Forresten så er jeg bange for at posten har glemt at aflevere det armbånd jeg vandt i din Give Away for noget tid siden? :(

    SvarSlet
  13. Hvis det var mig som skulle bestemme, ville jeg nok også male den helt pink.. men jeg er nok også en smule "kedelig" i min stil;0)

    SvarSlet
  14. Hmm kan godt forstå i er i tvivl.. Jeg personligt er mest til ensfarvet, men jeg har et indtryk af at I er lidt mere "modige" hjemme hos jer - smiler..ellers prøv at lade den hænge lidt og så gå og "lure" lidt på den..Er spændt på at høre hvad I finder ud af..
    Hvor er det i øvrigt dejligt at læse at I falder godt til og kommer på plads - og sikke nogen søde unger der kommer med blomster til deres mor ( sidste indlæg..), selvom de ikke var hos dig. Kan sørme godt forstå du blev glad.
    Ha' en dejlig søndag
    KH.

    SvarSlet