søndag den 13. maj 2012

En dejlig overraskelse

Idyl-børnene har i denne weekend været hos deres far, så jeg har ikke bidt så meget mærke i det med mors dag men, men, men..... :o)
Først på eftermiddagen bankede det på min dør og uden for stod mine 3 dejlige børn med hver deres blomsterbuket, 2 af dem buketter de selv havde bundet og den sidste, en kæmpe buket blomster.
Sikken en dejlig overraskelse, ikke mindst fordi jeg havde skudt dagen ud af hovedet, jeg føler mig som 
Verdens heldigste mor 
- med Verdens dejligste børn

Der var også købt is som vi nød ude i det dejlige vejr :O)
(en kæmpe tak til ham, der har stået bag!!!)

Buket plukket i fars have :o)

- min datter kender mig for godt, jeg elsker simpelthen denne buket plukket og bundet af hende selv.

Er du også blevet fejret på mors dag?

8 kommentarer:

  1. Fine buketter ....
    ja tak fik lækker morgenbord ;0)

    SvarSlet
  2. Så flotte buketter, og sikke sødt af dem alle 4 ;-)

    Knus Marlene

    SvarSlet
  3. Smukke buketter - og en dejlig oplevelse... for jer alle 5!
    "Mors Dag" er ikke noget der blive markeret i min familie... vi glæder hinanden på mange andre dage i stedet for! Har i øvrigt ikke nogle børn, så jeg er slet ikke selv med "på holdet"... :-)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  4. sikke en dejlig overraskelse

    knus Stine:)

    SvarSlet
  5. Åh, Jill.... jeg får altid en klump i halsen, når jeg læser med herinde... De ting du skriver om, rammer et blødt punkt i mig!.
    Så skønne buketter du har fået, at guldklumperne;0)
    Knus fra Mette

    SvarSlet
  6. ej hvor fantastisk!! Hvor er det fedt at høre, at de tænker på dig og ikke mindst at manden bag (trods alt), tænker på at glæde dig på mors dag.

    SvarSlet
  7. Heldige Jill og betænksomme børn( og far)
    håber I har det godt :o)
    kram♥

    SvarSlet
  8. Hej Jill. Det går lige i hjertet, sådan nogle oplevelser. Jeg blev også overrasket af min datter på 5 år, med et hjemmeskrevet brev med hjerte samt et par flotte øreringe (købt med mormor's hjælp). Jeg blev meget overrasket og gennemgribende glad :) Jeg har forresten vundet i din give-away, for et stykke tid siden. Jeg sendte dig en mail, men måske er den ikke nået frem til dig. Min mail er: line.grafisk@sol.dk. Forårshilsner Line

    SvarSlet