fredag den 6. april 2012

Online igen og klar til at finde vinderne af min Give Away

Så er jeg atter online, men kun i begrænset omfang, har lånt mig til mobilt bredbånd. 
På næste fredag skulle jeg gerne være kørende igen.

Og så til den noget forsinket trækning af min Give Away
Idyl-børnene har været med til at trække de heldige vindere, i alt 11 stk.



1. vinder: Æblemoster
2. vinder: Helle Jescika
3. vinder: Julie - Muselberg
4. vinder: Julie Søndergaard
5. vinder: Stine Hoelgaard
6. vinder: Eva-Maria
7. vinder: By Kirsti
8. vinder: By my dragonfly
9. vinder: Krilles Kriblerier
10. vinder: Fru Hygge
11. vinder: Sabrina

Stort tillykke til jer alle sammen, jeg har valgt at jeres gevinster skal være en overraskelse ;o) - sender I mig jeres adresse, så skal jeg sørge for at Posten får lidt at gå rundt med.
min mail adresse er lige her

Også et stort Velkommen til alle de nye læsere der er kommet til, jeg er glad og beæret over at så mange har lyst til at følge med her hos os..... og lige om lidt bliver der rigtig meget der skal opdateres her fra vores dejlige hus IDYL, så hæng endelig på.

Rigtig god Langfredag

6 kommentarer:

  1. ihhh, hvor spændende, lækkert :O)
    God påske :O)

    SvarSlet
  2. Spændende med en overraskelse ;0)
    Skønt

    SvarSlet
  3. Wauh, sikke mange der er heldige og få et ekstra påskeæg.

    Knus Mor

    SvarSlet
  4. kære Jill
    Dejligt med et øjeblik's forbindelse til "omverdenen" :O)
    og dejligt at høre fra dig ..har tænkt på jer mange gange den sidste uge :O)
    Kan se at mit navn desværre ikke er blandt de 11 heldige ... men stort tillykke til dem alle
    kæmpe påske udpaknings kram ♥

    SvarSlet
  5. Æv, men stort tillykke til vinderne. Hyggeligt at høre pip fra dig igen, Jill. Jeg glæder mig til at se mere til Idyl.

    Rigtig god Påske til dig og dine.

    SvarSlet
  6. Jubiiiiiiii..... jeg er jo en af de heldige!!... nøøøøj det bliver spændende at se, hvad der venter mig!:)
    Håber flytningen går som forventet? Stooore knus fra Mette

    SvarSlet