fredag den 13. april 2012

Nyt fra Idyl

Så er jeg langt om længe online igen, det er kæmpe fedt :o) Til gengæld så har jeg ikke spildt tiden med unødig surfing på nettet, de sidste par uger er blevet brugt flittigt, og vi er langsomt ved at få skabt os et rigtig dejlig hjem, men se selv med ;o)

 Så blev Idyl endelig vores, og selvfølgelig skulle vi holde en lille dåb på første Idyl-er-vores-dag... meget mere blev det ikke til vi skulle hjem og lade op til store flyttedag om lørdagen.
Og så blev det lørdag, jeg havde ALDRIG drømt om at jeg havde SÅ mange ting, hold da helt op, syntes efterhånden der er kørt nogle læs over broen, men der er stadig nogle læs der skal flyttes inden jeg er færdig.
Et par overraskelser dukkede op i løbet af flytningen. 
1. ingen skabe overhovedet, og vi kommer fra et hus fyldt med indbygningsskabe.
2. Idyl er ikke bygget til boksmadres på 140... ny madres til mor :o)

De første dage sov jeg i stuen, hvilket børnene nød. 100% total afslapning foran fjerneren.

Indtil videre har den store HANDY-WOMAN.... mig!!!! :o) fået samlet 3 skabe til børnene, en lamelbund til min nye seng, stor rumdeler og så har jeg fået hængt en enkelt gardinstang op, bliver nok snart nødt til at have investeret i et par Mascot bukser fyldt med håndværkerlommer :o) :o) :o)

Jeg glæder mig til at vise jer nye billeder fra vores dejlige hus... har ikke glemt jer der har vundet min give away, men mit krearum har givet lidt logistik-udfordringer, det kniber jeg kan komme rundt der nede..... der går nok liiiiige et par dage før vi løber tør for krea-ting ;o)
Jeg regner med at skulle bruge det meste af min weekend der ned, skal have sat ting på plads, sat dymo på alle mine kasse og så skal der selvfølgelig laves hygge også, så det bliver rigtig rart at sidde der nede.

Rigtig god fredag aften... 
min fredag aften skal gå med TOTAL afslapning på sofaen og måske et lille ekstra glas rødvin.
SKÅL
:o) :o) :o) :o)

10 kommentarer:

  1. hold da op hvor er du flittig og mega sej!! Tillykke med dåben ;D Det ser jo skønt ud jeres idyl, glæder mig til at se endnu flere billeder!

    SvarSlet
  2. Det er så spændende når man skal pakke ud..... Og krævende, så måske det er held at sengen måtte en tur ind foran fjerneren.
    Måske du skal overveje at designe et par handywoman-mascot:-)

    SvarSlet
  3. Aj hvor nogle hyggelige billeder, hvor ser det godt ud. Men tag nu den tid det tager at pakke ud og stille op - sjælen skal også følge med. Glæder mig til at følge med i det hele herinde :0)

    SvarSlet
  4. Held og lykke i huset, og så vil jeg bare sige at jeg syntes at det er SÅ sejt når kvinder, vil selv ,kan selv og gør selv.....stort klap til dig . God weekend

    SvarSlet
  5. SÅÅÅDAN! Hvor er det sejt.
    og rigtig god arbejdslyst.

    SvarSlet
  6. Hej Jill
    Stort tillykke med dåben og den nye titel ( handyhåndværker) :0)
    Super sejt at du har fået samlet skabe og ....
    Glæder mig til at se mere til jeres hus Idyl
    Kram

    SvarSlet
  7. Kære Jill
    Hjertelig tillykke med Idyl.
    Jeg er til stadighed imponeret over din energi og gejst. Godt gået!!!! Du er for sej!!!!
    Held og lykke med jeres idyl-liv
    Cyberkram herfra. Jane

    SvarSlet
  8. Hej Jill

    Hvor ser det hyggeligt ud, det skal nok blive godt når i er kommet på plads.

    Ha´en skøn aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. En sjov idé at døbe huset på den "rigtige" måde... Herligt! :-)
    Det skal nok bringe held til jer i "Idyl". :-)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  10. Skønne, skønne Jill.... STORT TILLYKKE med jeres nye hjem - det bliver helt sikkert SUUUUPER hyggeligt hos jer!
    Kram og smil fra Mette

    SvarSlet