onsdag den 25. april 2012

Hyggen spreder sig

Både inde og ude, vi er så småt ved at få styr på, hvor tingene skal have deres plads indenfor, så det giver lidt overskud til udendørssysler også.
Det er fantastisk at kunne tage det lidt ad gangen og ikke have en masse to do's som giver stress og jag. Vi har selvfølgelig en masse planer og en masse vi... (jeg) gerne vil, men der er ikke noget der SKAL laves ahhhhhhhh!!!!
Det er ikke meget jeg har fået brugt krea-rummet endnu, kan godt mærke at energien er brugt når børnene er kommet i seng, og så har vejret også været udendørs vejr, men jer er ikke et sekund i tvivl om, at jeg nok inden længe vil få mulighed for at vise jer produktioner fra krea-rummet :o)

Og så til lidt stemningsbilleder her fra, hvor hyggen, som skrevet, er ved at indfinde sig i takt med at vi får mere og mere styr på flytterodet :)
Smukke blomster ude fra haven, det er lige som en kæmpe gave, men sådan en ny have. Der dukker nye blomster frem næsten fra dag til dag.
Den lille fugl har vi fået af Marianne/Patchworkblomst. En så fin pakke med den søde fugl og guf til både mig og Idyl-børnene. Guffen kan jeg desværre ikke vise jer, nåede simpelthen ikke at få taget billede men uhmmmm det smagte godt. Fuglen hænger i vores lampe liiiige over spisebordet, så vi hver dag kan kigge på den.
1000 tak for gaven Marianne, en sød, sød tanke.

Og så lidt opdatering fra vores have, hvor vi allerede har brugt rigtig mange hyggelige timer.
#1 før billede af køkkenhaven
#2 efter en ordentlig omgang med spade, rive og en masse jeg skal gi' dig, skal jeg.
Oscar og Victor havde gravet jordbærplanter op fra vores gamle have, de er nu sat og kommer, forhåbentlig til at give en masse gode jordbær.
#3 mælkebøtternes skræk: Victor med en smart ta' mælkebøtter op vupti vapti fra Fiskars.... den får mindst 5 stjerne af os, kan slet ikke forstå vi har kunne leve uden ;o)
#4 Idyl-børnene i haven... på helt eget initiativ   
- og så er det ikke en gang løgn, ingen bestikkelse, ikke noget andet end lyst, det er da helt vildt. Nu skal vi bare have købt nogle frø, så vi kan få sået en masse godt.

Rigtig god dag til jer alle

min dag står på lidt rengøring og så skal jeg hente Victor efter skole. Han skal have sin første legekammerat med hjem i dag og skal følges med ham til fodbold, det er GRANDE, jeg har en dreng der er i hopla :o)...... I LOVE IT

10 kommentarer:

  1. Dejligt at se i har det godt, og super skønt hus i har fået jer der...

    KH louise

    SvarSlet
  2. Så dejligt at se og høre hvordan i trives allesammen :0)

    SvarSlet
  3. Åhh, det ser så fint ud hos jeg, så hyggeligt.
    Og skønt at se alle de dejlige billeder.

    Knus Stine:))

    SvarSlet
  4. Det ser dejligt ud både inde og ude og lækkert at I alle er faldet godt til indtil videre.

    SvarSlet
  5. Åhhhh Jilll... det luner mit hjerte, at se - og læse hvordan stemningen er hos jer!.
    1000 kram fra Mette

    SvarSlet
  6. Rigtig herligt at I alle fire trives i jeres nye IDYL...!
    Og I har ovenikøbet drivhus(!) Det skal I nok få glæde af også.
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  7. Hvor er det dejligt at læse den måde du takler det på Jill. Fint med ikke at stresse. I skal jo nok nå det hele på et tidspunkt. Dejligt at få lov til at kigge indenfor. Tissenysgerrig er man vel :-)

    SvarSlet
  8. hej Søde Jill
    Der ser rigtig hyggeligt ud i Hus Idyl....
    Glæder hvis jeg en dag får lov til en kop kaffe ved dit bord :O)
    Jeres have ser også ud til at blive så fin ...
    knus♥

    SvarSlet
  9. Hvor ser det bare lækkert ud!! Fed spisestue, sikke et lysindfald :D

    SvarSlet
  10. Det ser virkelig hyggeligt ud. Sikke en charme - det er noget som aldrig ville kunne købes for penge!

    SvarSlet