lørdag den 14. april 2012

Dagens dont

Jeg troede egentlig at dagen i dag skulle gå med total afslapning og måske en lille smule praktisk arbejde, men næhhhhh nej, for med sådan et værksted, er det næsten ikke til at lade være med at være handywoman, slet ikke når der stadig står mange papkasse med lækre ting der bare venter på at blive samlet :o)

Så aller først får i lige lov til at kigge indenfor i MIT fine værksted :o)
Med WD-40 og det hele - jo jo, der mangler skam ikke noget :o) Det er desværre ikke mig selv der har sat det op, jeg har endnu ikke helt taget mig sammen til det der med slagboremaskiner, så det er IDYL-børnenes far der har været og hjælpe ;o)

Og så til dagens TA DA
Mit fantastiske Ikea skab står nu samlet og der ligger ikke flere bunker og flyder i mit soveværelse, jeg mangler stadig en enkelt sektion, så derfor har jeg ikke kunne sætte låger på.
Bagsiden af skabene ser ikke så fantastiske ud, meeeeeeen bare vent, der er en mening med galskaben ;o)

I kælderen er der også sket en smule....
Nej, ikke her!!!! det skulle da lige være mere rod på alle borde ;o)

- men her, har nemlig også fået samlet, nogle desværre alt for billige reoler fra Jem & Fix, men det går an. Jeg er så småt begyndt at få flyttet alle tingene fra gulvet og bordene ind på reolen, jeg er meget spændt på at se bordplade igen, så min aften skal gå med musik og hygge i kælderen :o)
Syntes lige pludselig det blev til for mange rode-billeder, så her har I lige udsigten fra mit soveværelse. Selvom jeg godt kan savne vores fantastiske udsigt i Demselv-huset, så kan jeg faktisk godt stå at falde lidt i svime over denne udsigt også.

Rigtig god aften til dig og dine

10 kommentarer:

  1. Nææhhh I har fået huset..jamen det er da SÅ stort. Hvis bare der er system i rodet og ikke rod i systemet så går det hele nok hehh. Inden du får set dig om er du på plads. Ser fantastisk ud. Smider lige lidt god karma gennem cyberspace til kontoen :-)

    SvarSlet
  2. Sikke mange sager der skal have fundet en plads ;0) Det skal nok blive super godt.
    Rigtig god aften Jill ;0)

    SvarSlet
  3. Hold da op alle de sager. Men sikke et lækkert krearum du får

    SvarSlet
  4. Det ser ud til at være et rigtig dejligt hus i har fået. Skønt skønt skønt. Ville også gerne have mit eget værksted, og krearum. Men når jeg en dag kommer i hus, helt sikkert med kæresten, så bliver det nok hans værksted og mit krearum, men så længe jeg må låne går det nok!

    Skøn udsigt du har, syntes jeg, men nu ved jeg heller ikke hvordan den så ud i demselv-huset...
    Man må være glad for det man har!
    Min udsigt er bedst om foråret/sommeren for så ser jeg ud i en stor flot have, som tilhøren ejendommen jeg bor i, men om vinteren ser man lige igennem og kigger så ud på buddingevej, som er ret trafikeret og ikke ligefrem en god udsigt!

    KH Julie

    SvarSlet
  5. Det bliver bare SÅ godt, Jill... med dit eget værksted og krearum og hele molevitten. Billige reoler fra Jem & Fix er da perfekte til den slags (dem ville jeg også selv vælge!)
    Og udsigten er jo helt FANTASTISK! Wauw!
    Fortsat pøj-pøj med det hele... Følger med fra sidelinjen! :-)
    God søndag... *KNUS*

    SvarSlet
  6. Det er rigtig godt at se, at du kommer et skridt længere for hvert indlæg du laver :-)
    Dejligt stort værksted og sikke fint krearum du får dig.
    Det lyder som om, at humøret - trods alt - er højt og energien i toppen.
    Så kan det jo kun gå fremad :-)

    SvarSlet
  7. he he sikke et flot værksted!! Ih det er så spændende, hvad det hele ender med i det fine Idyl :D Du får sikkert gjort det rigtig fint :D

    SvarSlet
  8. Hold da op du har været HANDYWOMAN :O)Sikke en masse du har nået inden længe kan du jo se bordet igen :o) Det må være dejligt endelig at være flyttet ind i huset..

    SvarSlet
  9. Jamen altså Jill, hvor ser det hele bare fantastisk ud. Det ser ud som det nye hus bare er sat super i stand og har nogle rigtig gode rum. Og sikke du har knoklet og været handy. Hvor er du god!!
    Og hvor spændende at jeg har vundet i din give away, jeg skynder mig at maile til dig. Undskyld forsinkelsen.

    KH. Stine:))

    SvarSlet
  10. Hold nu op det ser bare alt for lækkert ud! :D Og skøn udsigt.. Det er det eneste jeg savner ved at bo på anden sal.. At kunne se broen og hele den skønne udsigt.. Det har man bare ikke her nede i "stuen" ;)

    SvarSlet