fredag den 23. marts 2012

YES!!!!!!!

Fik lige taget mig sammen til både at få afprøvet en af mine ønske To Do'er og kreere tøj til Claras store aften... hendes første diskotek i klubben :o)

Blusen er en simpel kopi af en anden bluse fra H&M, pimpet med super fede hæklede stjerne, designet af Stine Hoelgaard opskriften kan du finde her, kunne slet ikke få stoppet med det pink, så der måtte også en halskæde til :o)
Nu glæder jeg mig til at få iført min smukke datter hendes nye outfit og få sendt hende af sted 
:o) :o) :o)



Og så er det store X-factor finale, skal du også være med på en kigger????

4 kommentarer:

  1. hvor er den bare sej sej sej!! Og rigtig fin halskæde!

    Du kan tro jeg skal se x-factor finale i aften, MED god mad, påskeæg og måske en is!!!

    SvarSlet
  2. super fedt outfit :O)
    heldige Clara ..
    kram fra mig♥

    SvarSlet
  3. Flot arbejde! Fedt med de hæklede blomster :)

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig fedt ud :0) Hvor er hun heldig at have sådan en kreativ mor..
    Jeg tænker i øvrigt meget på dig i disse dage - nu er vi jo forbi 1. april og du har overtaget dit "Idyl-hus". Jeg håber alt er gået som det skal og glæder mig til at læse mere - og måske se lidt billeder ;0)
    I hvertfald skal du have et stort tillykke med på vejen!!
    Rigtig god aften - og god påske
    Kram herfra

    SvarSlet