onsdag den 7. marts 2012

Victors bestilling... en super opfindelse

Så er jeg langt om længe blevet færdig med det projekt som Victor bestilte hos mig, nemlig en 

Mor & Far pude

Altså billeder af mor på den ene side, til når man er hos far og billeder af far på den anden side, til når man er hos mor......
Det er da GENIALT tænkt af en lille purk på 7 år

Her er det færdige resultat, som i dette øjeblik er sammen med børnene hos deres far, puderne er godkendt af dem alle, til stor fryd for producenten ;o)



Det er ikke gået helt efter planerne, hvad angår transferen men jeg har valgt det går an. Det kan jo være at billederne på et tidspunkt skal skiftes ud.
De har hver især helt selv designet deres puder, billeder og tekst har Per og jeg sørget for som en overraskelse.

Har du også brug for en "gode minder pude" så værsgo at kopiere Victors geniale opfindelse.... 
det virker!!!

Rigtig god aften, 
min symaskine kalder og senere er det hækling i sofaen, 
hvad har du på programmet i aften???

19 kommentarer:

  1. hvor er det en rigtig sød ide, godt med en kærlig hilsen fra mor/far når de ikke lige er der.

    SvarSlet
  2. Aj hvor er det en super ide han fik der ;0)
    De er blevet rigtig flotte

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare skønne, de lyser af kærlighed til mor og far og omvendt...

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Det er da den dejligste ide jeg længe har set <3

    SvarSlet
  5. Sikke da en fantastisk ide´, kan godt forstå at de er blevet et hit hos alle børnene :)
    Kh

    SvarSlet
  6. Arhmen det er da en super idé, godt fundet på. Den ville da helt sikkert være et hit hos alle børn, der bor på skift ved mor og får. Hvor er det godt nok en kærlig idé. Og en super mor dine børn har. Kh Helle

    SvarSlet
  7. De er jo helt geniale. Nu kan jeg jo også se hvad du skulle bruge mine Words of wisdom til og de passer jo helt perfekt ind. Han er overhovedet ikke du han Victor du har. De puder kommer helt sikkert til at bringe lykke hos alle parter.

    SvarSlet
  8. Ej Jill Din søn er simpelthen genial!!!!!! Jeg lægger den simpelthen på min Pinterest tavle og håber at rigtig mange børn får glæde af den gode ide, for det skal da deles! Det er simpelthen den bedste ide jeg længe har set!

    SvarSlet
  9. Simpelthen!!!!

    Ha ha, det fik jeg vidst skrevet lidt mange gange ;D

    SvarSlet
  10. Fantastisk flotte puter:)
    Tips: Istede for transfer ark, bruker jeg printerstoff.
    Printer bildet rett ut på ett stoff som man kan sy på puten eller annet. Da slipper man irritasjonen ved å stryke.

    SvarSlet
  11. Hvor er det altså en ualmindelig sød idé. Tænk hvad der foregår i sådan en lille purks hovede...og hvor er det dejligt at se jeres fælles projekt lykkedes så fint. Godt gået til hele familie :-)

    SvarSlet
  12. Sikke en skøn idé! Og hvor er de fine puderne...! Bli'r næsten helt rørt over teksterne! :-)
    *KNUS* og go'nat herfra...

    SvarSlet
  13. Sikke da en sød og god ide, han er da lidt genial ham Victor.

    Flot udarbejdet.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  14. Åhh hvor er det bare en fantastisk ide - jeg bliver hel varm om hjertet ♥
    Tænk at han har udtænkt det :0)
    - og som altid flot arbejde fra din hånd.
    Kram herfra

    SvarSlet
  15. Jeg blir også hel varm om hjertet - super søde ide!:)

    SvarSlet
  16. Nej hvor sødt! Hvor er det fedt med sådan nogle personlige puder.-)

    SvarSlet
  17. Rigtig god ide, klog lille dreng du har!!!
    Og som altid flot arbejde fra din hånd.
    Kristine

    SvarSlet