torsdag den 22. marts 2012

Sommerfugle, tankemylder og ondt i maven

Det er sådan jeg har det lige nu!!!!!

Færdig med at planlægge og gøre klar til ferie, 
Ferien er afholdt.
Huset er blevet løbet over til den store foto session, for sørensen hvor er det lang tid siden huset har været så ryddeligt, pænt og med lidt friske blomster :o)

Der er faktisk ikke noget i min kalender for om en uge, hvor jeg skal rundt med børnene og dele ud, da det er deres sidste dag på skole og i børnehave.... og så fredag kl. 14 har jeg også en lille aftale!!!!!!

DER FÅR JEG NEMLIG OVERDRAGET MIN NYE, HELT EGEN, NØGLE

Det er på en og samme tid mega spændende, og så alligevel har jeg det rigtig mærkeligt, for det bliver en definitiv afslutning på de sidste 13 år sammen med børnenes far...... 
vi rykker til nyt uden masser af minder, noget nyt som vi glæder os rigtig meget til men også nyt, hvor "han" helt sikkert vil blive savnet og manglet, det er bestemt et nyt liv vi skal til at lære at leve både på godt og ondt.
Heldigvis flytter vi i Idyl, godt nok et navn vi selv har fundet på, men det kom til mig som et lyn, så der må være en mening med det, jeg vælger at tro på det er fordi ungerne og jeg komme til at få det rigtig godt og idyllisk ;o)

Kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg skal give mig til, kunne jo selvfølgelig pakke og gøre klar, gå i haven og klippe lidt roser og nyde det gode vejr, men maven siger nej til det hele :( 
så nu er min hæklekurv fundet frem, Oscar er hjemme og hygge og liiiiiige om lidt tager vi en gåtur ud i det gode vejr, mon ikke tankerne så tankerne kommer lidt på plads igen, og jeg får ladet op til at komme i gang.

Det er ikke meget jeg får skrevet hos alle jer søde bloggere, jeg kigger med fra sidelinjen og glæder mig over alle de spændende ting i får lavet, oplevet m.m. 
Jeg er helt sikker på at jeg atter finder roen til at sidde lige så stille og få kommenteret, det er bare ikke lige nu
så kære læser
hav lidt tålmodighed med mig :o)

Det er ikke kun mig der glæder mig, 
i dag har jeg endelig fået hjulpet Oscar med hans tældagened kalender, så kan han følge med i, hvor får dage der er, til vi flytter.
Den er blevet rigtig fint, og hvor har den lille fyr koncentreret sig om at tegne Idyl liiiiiige som billedet der har ligget ved siden af.

Ha' en rigtig dejlig dag med masser af solskin

5 kommentarer:

  1. Kære, kære Jill

    Jeg ønsker dig og børnene al mulig held & lykke i jeres nye hus. Kan godt forstå at du både glæder dig og synes at det hele er lidt nervepirrende. Det er også et stort skridt. 13 år er lang tid.
    Men du virker glad og fremadrettet.

    Knus Stine

    SvarSlet
  2. Kære Jill. Jeg e r helt sikker på at I får det så godt i de nye omgivelser. Jeg tager virkelig hatten af for dig og den måde du tackler det hele på. Og selvfølgelig har du ondt i maven, du er jo et menneske og ikke en maskine. I kommer hele ud på den anden side allesammen. Kh Helle

    SvarSlet
  3. glæder mig til at se mere af jeres nye fine hus :)

    SvarSlet
  4. åh det bliver så spændende. Du virker altså ved godt mod, selvom jeg er sikker på det er rigtig hårdt! Glæder mig til at se endnu flere billeder af dit nye skønne hus!!!

    SvarSlet
  5. Sikker på, at når først I er flyttet og kommet i orden og har fået ro omkring jer, så vil du se mere frem end tilbage. Langsomt men sikkert vil fremtiden blive roligere og mere lys. Du lyder som om du er både klog, stærk og modig kære Jill og jeg ønsker jer al det bedste :-)

    SvarSlet