torsdag den 1. marts 2012

Så heldig er jeg

Jeg har vundet denne skønne Give Away hos Trinepinesin

Smuk pung med en surprise inde i, nemlig denne svampe-nøglering. Skal på en lille shoppetur i morgen, der skal tingene helt sikkert indvides....
- Og så er jeg vild med kortet ;o)

Føler mig nemlig lige nu totalt som en vinder, er lige kommet hjem fra Claras og min ugentlige ridetime og i dag har jeg sprunget på min dejlige hest Lone.... jo sørme, ikke det helt store spring, men jeg gjorde det, kun under lidt pres fra Clara :o)
PS: til dem der ikke har fulgt med hele tiden så hører der det til min ridehistorie at for bare et år siden blev jeg helt panikslagen bare ved tanken om at skulle stå ved siden af en hest, så det har været meget grænseoverskridende at starte op
Jeg har ondt i hele kroppen,  men jeg er af den overbevisning at jo mere ondt det gør jo flere kalorier ryger der ;o)
Nu kan jeg med god samvittighed sidde her bag skærmen eller lægge mig på sofaen, det er helt sikkert jeg skal ikke lave ret mange flere badutspring i dag.

Rigtig god torsdag aften til jer der ude.

3 kommentarer:

  1. Tillykke med gevinsten og springet med hesten. God aften på sofaen - det har du da fortjent. Kh Helle

    SvarSlet
  2. Hej Søde ven
    stort tillykke med præmien ...heldige dig ...:O)
    og sejt gået med Lone ...
    nyd du en sofa aften på langs ..og go tur i morgen
    kram♥

    SvarSlet
  3. Hei.
    Så flott at du likte premien:)
    Deilig å overvinne redselen, også er det jo kjempe gøy å ri:)
    Kos deg på shopping i morgen!

    SvarSlet