onsdag den 21. marts 2012

Fraværende.....

- men nu er jeg atter tilbage :o)
Har været et lille smut på dem her:
sammen med dem her:
Jeps, nemlig mine 3 børn og deres far, det har været en super tur og vi er begge meget stolte over at have givet vores børn en fælles oplevelse til trods for omstændighederne - og ungerne har virkelig nydt  det.
Med denne udsigt:
Dejlig blå himmel det meste af tiden og ca. 10 grader i bunden, faktor 15 på kinderne og alligevel er vi alle kommet hjem med en dejlig sund kulør, det tager vi også gerne med :o)

Og så en lille smule billedeSPAM :o)

Som en ekstra lille godte, lå denne bog til mig i postkassen lige inden vi skulle til at køre på ferie, den er blevet kigget lidt igennem, kunne ikke dy mig. 
Nu skal den gemmes til næste weekend, hvor jeg jo flytter i IDYL :o) :o)
Den fantastiske bog jeg vandt hos Helle

Og nu glæder jeg mig til at komme rundt og se, hvad I andre har haft gang i, mens jeg har været fraværende.

Vi ses

8 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt ud. Det er fantastisk i giver børnene den oplevelse.
    Glæder mig til at følge med i indretningen af det nye hus:-)

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem, sikke dejlige billeder :0)

    SvarSlet
  3. ih det ser lækkert ud! Og ja det er sgu flot at lige tager sådan en tur, godt gået og dejligt for jer alle 5 :D

    SvarSlet
  4. Super flotte billeder, kan virkelig se I alle nyder det. Skønt.

    Spændende med Idyl, glæder mig til at følge det.

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejligt at I kan sammen og laver ting sammen. Hatten af for det :-) - dejlige billeder. Ser ud som om I virkelig har hygget jer :-)

    SvarSlet
  6. Kære Jill
    Sikke lækre billeder
    Det er så tydeligt at se i har hygget og nydt ...
    Uha ...nu varer det ikke længe inden I flytter i IDYL ....
    Det bliver sååååå godt
    Kæmpe kram

    SvarSlet
  7. Herligt at høre, I kan finde ud af det på en positiv måde. Det er godt for jer alle fem. :-)
    Skønne fotos fra sneen.
    *smil* til dig fra mig...

    SvarSlet
  8. Hvor er i seje, at det kan lade sig gøre at tage på ferie sammen!:)

    SvarSlet