mandag den 6. februar 2012

Så kan man lidt igen

Efter en dejlig søndag med blå himmel, kælketur og varm cacao, en rigtig hyggedag :o)

Clara tog i går op til en rigtig god veninde, væk fra alt det dumme her hjemme, hun komme hjem igen i morgen og jeg er sikker på at der komme en helt ny pige hjem efter et par dages rekreation i stille og rolige omgivelser.

Drengene og jeg ringede til deres far for at høre om han ville med på kælketur. Vi havde et par rigtig hyggelige timer og drengene livede helt op i selskab med både far og mor. Det var rigtig dejligt at se. Vi har stadig gjort rigtig meget ud af at fortælle dem at det ikke bliver anderledes fordi vi en enkelt dag er sammen, det tror jeg faktisk de er helt med på og forstår at nyde de øjeblikke det så kan blive til.

Jeg er nu for anden gang alene på "slottet" denne gang med en helt anden følelse, faktisk så har jeg nydt at kunne lade alle forpligtelser ligge og bare sørge for mig selv. Jeg har ikke lavet en dyt i dag andet end at lade op, det har været HELT fantastisk. Jeg savner børnene, men jeg har også ventet på at kunne give mig selv tid til rekreation og jeg ved jo at børnene har det godt der, hvor de er lige nu :o)

I aften skal jeg i gang med et hemmeligt projekt, det er Victor der har tænkt virkelig kreativt og har ringet og bestilt, hvad det er må I vente med at se.
Der er ingen tvivl, drengen har arvet noget af hans mors kreative gen ;o)

Glæder mig til at kunne løfte sløret for Victors og mit hemmelig projekt.

Rigtig god mandag

9 kommentarer:

  1. Sikke skønne billeder, bliver i godt humør af at kigge på dem. Flot at du og din mand har kunne hygge med drengene, rigtig flot, håber det vil fortsætte.

    Nyd dagene alene, det vil helt helt sikkert give overskud til når de tre dejlige unger er hjemme igen.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  2. Det lyder og ser rigtig hyggeligt ud. :O) Spændt på hvad det er Victor har fundet på

    SvarSlet
  3. Dejligt at kunne fornemme dit gå på mod og optimisme. Nyd dagene, gør noget godt for dig selv. Glæder mig til at se det hemmelige projekt :)

    SvarSlet
  4. skønt at i begge kan være der med børnene på en god måde, det betyder uden tvivl en masse for børnene, det er jeg helt sikker på. Jeg glæder mig til at se hvad Victor har fundet på, det er da for fedt at han har arvet dit krea gen, det er jo super at kunne dele det med sine børn :D

    SvarSlet
  5. Dejligt når man kan enes om tingene .... og at du kan nyde din alene-tid ♥
    spændt på jeres projekt ;0)

    SvarSlet
  6. Ej det lyder spændende. Og hvor er det da bare fedt at I stadig kan gøre noget sammen med børnene selvom I ikke er sammen mere. Det tror jeg bare er SÅ vigtig. Dejligt også at du kan slappe af og bare være og gør det du har lyst til :o)
    God mandag aften til dig :o)

    SvarSlet
  7. hyggelige billeder! jeg har i et stykke tid fulgt med på din gamle blog, men har aldrig fået meldt mig som læser, det gør jeg nu på din nye fine blog og giver dig samtidig en blog award:-)

    SvarSlet
  8. Stort at du har taget tid til at svare tilbage til mig! Tak :)
    Jeg er tilbage efter 4 ugers pause.. man kan da for pokker ikke undvære blog verden ;) Men jeg kender desværre også alt for godt til det med nedture, angst osv.. Men man lære vel at leve med det :)

    Dejligt at se at jeres brud ikke giver alt for mange problemer og man stadig kan ses... og skønne unger! :D

    SvarSlet
  9. Så koselige bilder.
    Viktig å bevare vennskapet.
    Du er vinner av min give away:)
    Sender du din adresse på trine.u@hotmail.com

    SvarSlet