tirsdag den 21. februar 2012

Nye mig :o)

Jeg har haft en fantastisk dag, for første gang  meeeeeeeeget lang tid, har jeg været ude og spendere på mig selv. 
Jeg var ved frisør i sidste uge, hvor der røg nogle cm. hår af, slut med den ALT for nemme og meget kedelige hestehale!!!! og velkommen til alle krøllerne.
I dag har jeg atter siddet i stolen, denne gang for at få farve i, 1½ time i den stol og så 1½ times ansigstbehandling ahhhhhhh, jeg føler mig som født på ny............
og pengepungen er også blevet MEGET lettere ;o)

Der skal liiiige gå lidt tid, men det er ikke sidste gang at der skal bruges penge på mor her.
Overvejer faktisk at kontakte Helle Thorning, jeg syntes bestemt at 4 x ansigtsbehandlinger pr. år til hver en kvinde i det danske land skulle på finansloven, prøv at tænke jer et booste det ville give samfundet. 
#1 vi ville være meget mere medgørlige 
#2 have ekstra energi og sidst men ikke mindst 
#3 et land fuld af lækre smækre kvinder, det er da en investering der batter :o)

Jeg regner med at vågne op i morgen og ligne en på 20...... hehe

11 kommentarer:

  1. Wauhhhh, du ser edder godt ud, kan godt forstå du har nydt dagen.
    Kram mor

    SvarSlet
  2. Jeg stemmer for at det forslag skal med på næste finansmøde ;0)
    Dejligt med sådan en dag, man er som født på ny.
    Ser rigtig godt og friskt ud ;0)

    SvarSlet
  3. Hej Jill
    Er det dig ???
    Hvis det er .... Så ser du er edder lækker ud :0) ... Blink og smil ....
    Og masser af kram for selvforkælelse

    SvarSlet
  4. Tillykke med det nye look! Du ser frisk og glad ud! :-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  5. Sikke et frisk look du har fået. Tillykke med det, vi kvinder skal huske at det er ok at bruge penge på os selv :)

    SvarSlet
  6. Flot look du der har fået ;-)

    Og dit finansforslag er da helt fair. Send du det afsted ;-)

    SvarSlet
  7. Ej hvor lyder det bare som en god dag. Gid det var mig :o) Det ser godt ud med krøllerne ;o) Synes bare du skal skrive dit forslag til Helle :o)

    SvarSlet
  8. stemmer også for.... du ser godt ud ♥

    SvarSlet
  9. Uhm hvor skønt med "Jill tid" - det er da blevet super flot :0) ja man burde sgu være lidt bedre til også at ofre lidt på sig selv..
    Ha' en fantastisk dag
    Kram herfra

    SvarSlet
  10. arh dejligt :D ja det er skønt med en tur ved frisøren, jeg har selv været forbi i sidste uge! Det giver lige en et boost her i vinterkulden! Du ser rigtig fin ud!

    SvarSlet
  11. Stang smart, det er lige hvad du ER!:)

    SvarSlet