torsdag den 23. februar 2012

Første Give Away på "Vores hus Idyl"

Men hvor har jeg glædet mig til at få skudt den i gang. 
Jeg er så jublende lykkelig over, at så mange allerede har tilmeldt sig som fast læser, 
det skal fejres.

Jeg skyder en præmie i puljen for hver gang listen med mine faste læsere runder et 0, 
altså for hver 10. nye faste læser.
På nuværende tidspunkt er der altså 7 præmier der kan vindes, du kan se lidt af dem her:
 - Håber jeg får rigtig travlt med at producere flere :o)


Jeg skal nok sørge for at opdatere indlægget her, så du kan følge med i, hvilke præmier der kan vindes.

Det skal du gøre:
Tilmeld dig som fast læser, hvis ikke du er det endnu og læg en kommentar
husk at skrive din mail, hvis ikke du selv har en blog.

D. 1. april, dagen hvor ungerne og jeg overtager vores hus IDYL, trækker jeg lod om det antal præmier, der kommer i puljen :o)

Håber du har lyst til at lege med, 
du er mere end velkommen til at bruge mit billede, 
hvis du kunne tænke dig at hjælpe mig lidt på vej med  
"Vores hus Idyl"

54 kommentarer:

  1. I (heart) give aways :) Og derfor vil jeg selvfølgelig hellere end gerne være med i din.

    SvarSlet
  2. Jamen så vil jeg da være den første til at tilmelde mig din Give-away. Jeg vil bestemt gerne vinde en af de fine gaver.

    Lige om lidt er det 1. marts, og så er der kun 1 måned til du overtager dit fine hus. TIllykke med det. :o)

    SvarSlet
  3. I'm in (:

    Kig forbi min giveaway!

    Forresten hvordan har du slået det til så man kan svarer under hvert indlæg/svar folk laver?

    SvarSlet
  4. Tillykke med huset. Deltager gerne i din give away:_)

    SvarSlet
  5. jamen selvfølgelig er jeg da frisk på en lille idylisk give away....
    linker fra min blog så endnu flere læsere kan finde vej til din blog.

    SvarSlet
  6. Hej Jill
    håber du får masser af nye læsere ..og tid til at kreere :o)
    Er det ikke liiiiidt vovet at skulle trække mit i alle flyttekasserne :O)
    kram ♥

    SvarSlet
  7. Uhh, jeg er da helt sikkert med.

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne lege med, men jeg er allerede fast læser ;o)

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne deltage med to lodder - og hvor bliver det spændende at flytte i nyt hus. Jeg er netop selv flyttet i nyt hus. - Det er jo fantastisk at finde på plads i et nyt hjem.

    SvarSlet
  10. Sådan en sand gaveregn må jeg da deltage i :) Hvor bliver det spændende med jeres nye hus :)

    SvarSlet
  11. Ja da ... må også være med ;0)

    SvarSlet
  12. Ja jeg vil da bestemt også gerne deltage ;0)
    KH.

    SvarSlet
  13. Jeg vil helt sikkert gerne være med ;0)

    SvarSlet
  14. tillykke med det nye hus. det bliver spændende:)

    SvarSlet
  15. Jeg er sør´me også med. Du er en sej quinde.
    Hører så meget fint om dig gennem min søde svigerdatter Fru Hygge.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  16. Jeg er med på den! - Og så vil jeg bare ønske dig mange gange held og lykke i dit nye hus.

    Kh Julie

    SvarSlet
  17. jeg er selvfølgelig fast læser hos dig allerede og skal også nok ligge et link på min blog :D Fine fine ting du har kreeret, glæder mig til at se hvad du ellers finder på.

    SvarSlet
  18. Jeg er også med og syens det er rigtigt spændende at antallet af præmier vokser!

    SvarSlet
  19. Hold op alt det der er sket her på bloggen søde Jill, jeg får ikke dine opdateringer - hmmmm må lige se hvorfor.....

    Jeg vil rigtig gerne være med i din give away og fast læser har jeg da været længe.....

    Tillykke med nyt år, her er også røget 20 cm, og mand og unger synes jeg ser meget yngre ud - jubiiii - ansigtsbehandling er ikke mig, men hvad med en gang massage????

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  20. Jamen jeg skal da bare være med. Mange hilsner fra Joan M.

    SvarSlet
  21. Jeg skal da klart være med ;0)
    Knus Julie

    SvarSlet
  22. Det lyder rigtig spændende! Vi vil helt bestemt også gerne være med til at fejre jer og hytten :0)

    SvarSlet
  23. Jeg vil rigtig gerne være med, og glæder mig til at se mere..
    Knus Trine

    SvarSlet
  24. Jeg hopper helt sikkert med, og sikke fin ny blog! Glæder mig til at følge dig her også :)

    Kh Heidi

    SvarSlet
  25. Jeg vil selvfølgelig også være med sødeste Jill:)

    SvarSlet
  26. Jeg vil rigtig gerne være med. Glæder mig til at følge din nye blog. KH Dorthe

    SvarSlet
  27. Er med.. Og hvor er dit nye hår blevet godt!

    SvarSlet
  28. Jeg vil gjerne være med.
    Pakke er på veg til deg:)

    SvarSlet
  29. Søde Jill

    Du må gerne bruge af mine billeder

    Kh. Stine:)

    SvarSlet
  30. Jeg vil også gerne være med!
    God weekend

    SvarSlet
  31. Tillykke med huset!
    Jeg er gerne med i lodtrækningen... :)

    SvarSlet
  32. Hey - de knapper kender jeg ;O)

    SvarSlet
  33. jeg vil meget gerne være med.

    SvarSlet
  34. Dejlige Jill!
    Naturligvis skal jeg være med - jeg vil elske at vinde dine skønne kreationer!
    Stort tillykke med snarlig indflytning i det helt igennem fantastiske hus! Jeg ønsker alt det bedste for dig og dine søde unger!
    Massevis af store kram fra Jane

    SvarSlet
  35. Jeg vil også gerne være med :)
    (ewavewa@gmail.com)

    SvarSlet
  36. Jeg vil også gerne være med og så melder jeg mig lige som fast læser.( har også lige lagt en lille ( den første) GIVE AWAY ud hvis du har lyst. Hilsen Birthe.

    SvarSlet
  37. Tillykke med hus og blog :)
    Jeg vil også gerne være med i lodtrækningen og har meldt mig som fast læser.

    SvarSlet
  38. Tillykke med de flotte læsertal...

    Vil da gerne være med her, jeg har også en give away kørende på min blog som du er velkommen til at smutte forbi og kigge om det skulle være noget..

    Vh Rikke

    SvarSlet
  39. jeg er med, flotte armbånd.. :o)

    SvarSlet
  40. Sikke nogle fine armbånd, melder mig straks som fast læser, linker til give-awayen på min blog og krydser fingre.

    SvarSlet
  41. Tillykke med hus og blog! :)
    Jeg vil meget gerne deltage :)
    Hilsen, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  42. Tillykke med det hele :)

    Jeg er med på at deltage :D

    SvarSlet
  43. Tillykke med hus og blog :)

    Jeg vil også gerne deltage og har meldt mig som fast læser.

    SvarSlet
  44. Jeg vil meget gerne være med :o)

    Kh. Irene

    SvarSlet
  45. Hej, vil rigtig gerne være med og følger allerede din blog. Tillykke med det smukke hus.
    Mange hilsner Anette. Email: astrand1970@gmail.com

    SvarSlet
  46. Tillykke med alle dem , hvor er det flot ;)

    SvarSlet
  47. Hvor er de fede. Helt tosset med det turkise med mørkeblå knap.
    Nu er jeg også fast læser:-)

    SvarSlet
  48. Jeg vel gerne være med
    (Du ved godt at du har kode på ik?)

    SvarSlet