fredag den 27. januar 2012

Hvor er I fantastiske

Jeg har, siden jg sendte mit 1. indlæg her på siden, suget alle jeres positive ord, kram og tanker til mig. Hver og en kommentar er blevet læst indtil flere gange. 
Jeg kan slet ikke beskrive, hvor meget det betyder for mig, at I er der ude, dejligt at have jer, at dele mine tanker med  
-både de gode og dem der gør rigtig ondt.

I dag har jeg underskrevet de sidste dokumenter vedr. MIT hus, så nu skulle alt være på plads og der er nu andre der tager over og sørger for at tingene bliver bragt i orden, så jeg d. 1. april kan flytte ind.

Men, men, men i dag er også første gang jeg har skulle sende børnene af sted på weekend hos far.... 
hvor er der bare rigtig meget forskel på at have en mulighed for at være alene-mor og så at SKULLE være alene-mor. Mine tanker er 100% hos mine fantastiske unger, jeg kan ikke gøre for det men de er i mine tanker hele tiden, hvad mon de laver? Hvordan mon de har det? Tænker de bare en lille smule på (lidt ensomme) mig her hjemme? Det er en meget mærkelig følelse.
Jeg har sørget for at få tændt stearinlysene, fjerneren er tændt så jeg kan følge håndbold-drengene og så har jeg skænket mig et lille glas rødvin for at fejre de sidste underskrifter i dag :o) 
Det skal nok gå, og jeg skal nok få skabt mig en hyggelig weekend, det har jeg heldigvis kunne før og når weekenden er overstået, så er det heldigvis mig, der i de næste 2 uger skal være sammen med vores fantastiske børn og nyde hvert et sekund i deres selskab.
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har nydt mine børn som jeg gør nu, og så føler jeg mig værdsat som aldrig før, det er da værd at tage med.

Jeg har 316 kvadrat meter jeg skal have styr på inden d. 1. april så jeg har heldigvis også masser at se til, så jeg kan da sådan set bare se at komme i gang :o)

Rigtig god weekend til jer alle


pssssst: 51 læsere på 2 dage, det skal godt nok fejres, men i øjeblikket står alle mine krea-ting i bedstemor og bedstefars sommerhus så I må liiiige vente et par dage inden min første Lutter Idyl give away skydes i luften ;o)

10 kommentarer:

  1. Ja det må være mærkeligt lige pludselig at være ALENE-mor, men tror du ikke at når der er gået noget tid og du vender dig lidt mere til weekenderne, hvor børnene er hos deres far, at væresætte tiden alene, hvor der kan blive tid til at være kreativ og gøre de ting som du måske ikke lige kan når børnene er der. Jeg ved ikke om det giver mening, men jeg tænker at nogen gange må vi vende det negative til det positive selvom det er rigtig svært. Selvfølgelig tager det tid at vende sig til hele situationen. Det ville da være mærkeligt hvis ikke det gjorde. Jeg synes du er mega sej og jeg synes allerede du har vendt meget af denne situation du står i til noget positivt, nemlig at tænke fremad.
    Jeg håber også du får en dejlig weekend.

    KH Jane

    SvarSlet
  2. Hej Jill

    Jeg føler med dig, kan godt huske da jeg blev alene med den ældste.
    Det tomrum der var når han skulle afsted hver anden weekend og hver anden Jul.
    Den var ulidelig og endte næsten altid med, at jeg måtte ud af lejligheden for at have mennesker omkring mig.
    Savner ham så meget...
    Men efterhånden gik det bedre.
    Fik også et meget tættere forhold til min dreng, da vi fik så meget tid sammen og det har aldrig ændret sig.
    Ser ham næsten hver dag, selvom han har kæreste og er flyttet hjemme fra for mange år siden.
    Min den yngste savner jeg også, hvis han er alt for længe væk:-)

    Sådan er det vist med de kære børn.

    Håber du alligevel får en dejlig weekend.

    Knus Og Tanker fra Susi

    SvarSlet
  3. Nu har jeg startet og slettet min kommentar 3 gange ;0).......
    Det må være hårdt at være i din situation lige nu.
    Tillykke med den sidste underskrift til DIT hus ;0)
    Nyd en rolig weekend
    Knus Julie

    SvarSlet
  4. Tillykke med at huset nu er dit. Sikker på at I får masser af gode oplevelser i det og du kommer sikkert også til at nyde/værdsætte dine weekender alene uden børnene, når først det hele er faldet på plads og du er faldet til ro. Har selv prøvet det og det var SÅ hårdt istarten og jeg tænkte også, ligesom dig, hele tiden på dem, men jeg lærte også at nyde friheden hver anden weekend. Håber du får en dejlig weekend, til trods for at du savner dine børn. Nyd det, så de kommer hjem til en glad og afslappet mor, der har fået fyldt energidepoterne op :-). Kh Bettina

    SvarSlet
  5. Det er helt sikkert hårdt det du skal igennem, men det lyder også til at du er opmærksom på ikke at sætte dig i sofaen og bliver begravet i selvmedlidenhed, hvilket må være det værste tænkelig, i hvertilfælde for mig.
    Håber du får en rigtig dejlig Jill-weekend og håndbolddrengene gjorde jo sit bedste :O)

    SvarSlet
  6. Kør en tur ind til Fredericia imorgen/i dag lørdag og vær med til Kreaweekend. Du behøver ikke engang kreere noget, men er velkommen til bare at droppe forbi til kaffe/the og en bolle :0)
    Vi bliver 16-20 stykker imorgen ....

    SvarSlet
  7. kære søde Jill!! Det kunne være SÅ hyggeligt at tilbringe noget tid i dit og Fru Hygges selskab! Det må vi arrangerer :D Ja det må være mærkeligt at undvære sine børn, når det ikke er helt frivilligt. Men hyg dig og pas på dig selv, og de har det garanteret godt hos deres far :D

    SvarSlet
  8. Kære Jill, har lige læst dit sidste indlæg på 'Demselv' og er fluks hoppet med på vognen herover på 'Lutter Idyl'. Hvor er du bare sej og stærk! Måden du takler det hele på er så beundringsværdigt og flot - selvom jeg selvfølgelig godt ved at det også trækker tænder ud. Men du skal s.. nok klare det. Og hvor ser det ud til at være et fedt hus, glæder mig meget til at se flere billeder!
    Håber weekenden blev god trods alt - og at du nu kan kramme dine skønne unger igen.
    Varme tanker,
    Bodil

    SvarSlet
  9. Jeg faldt over din blog "Demselv" og tænkte at jeg da helre må springe på "Lutter Idyl" som ny læser. Kan se du laver mange spændende ting. Og jeg vil glæde mig til at følge dig, og springet ud i dit nye liv.

    SvarSlet
  10. Hold nu fast, Jill!!! Det var ikke lige det jeg havde troet jeg skulle læse da jeg klikkede forbi demselv... Jeg er chokeret over hvordan tingene kan ske bare sådan.

    Jeg er selvfølgelig fulgt med her over, for selvom vi ikke får set hinanden mere, så er det fedt at følge med i hvad I får tiden til at gå med. Det nye hus ser fedt ud. Der skal I nok komme til at få nogle fantastiske oplevelser og gode timer sammen.

    Kæmpe kram til dig og ungerne.

    SvarSlet